Opatření děkana č. 2/2016 ****************************************************************************************** * Průběžná inventarizace na FHS UK ****************************************************************************************** Čl. 1. Základní ustanovení 1. Průběžná inventarizace se provádí v souladu § 29 a 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnic znění, pro dlouhodobý hmotný movitý majetek (dále jen „majetek“), který je zaměstnanci FHS „zaměstnanec“) svěřen do hmotné zodpovědnosti a vzhledem k funkci, kterou plní, je v soust nemá stálé místo, kam patří. Cílem průběžné inventarizace je fyzická kontrola majetku, kte inventarizaci prokazují zaměstnanci čestným prohlášením. Čl. 2. Provedení průběžné inventarizace 1. Průběžná inventarizace se provádí jednou ročně, zpravidla v období od 1. března do 30. UK (dále jen „fakulta“), (U Kříže 8, 158 00 Praha 5-Jinonice) v místnostech 6005 a 6006 bu 2. Průběžnou inventarizaci provádí inventarizační komise fakulty jmenovaná děkanem, a to t zkontroluje v pravidelných termínech dle možností zaměstnanců, kteří mají majetek k dispoz 3. Postup při inventarizaci: 1. Průběžná inventarizace se provádí na základě příkazu děkana, který určí zejména: a. předsedu a členy inventarizační komise; b. termín průběžné inventarizace, která probíhá v délce minimálně 6 týdnů, a prostory, ve probíhat; c. termín, k němuž inventarizační komise vyhotoví zprávu o průběhu průběžné inventarizace. 2. Inventarizační komise vyhotoví seznam majetku, svěřeného zaměstnancům do hmotné zodpově bezprostředně předcházejícímu počátku inventarizace. Z tohoto seznamu vybere pomocí generá čísel 33% majetku (dále jen „vybrané předměty“). 3. Inventarizační komise vyzve zaměstnance, do jejichž správy jsou vybrané předměty svěřen předměty předložili ke kontrole na určeném místě v uvedených časech nejpozději k posledním inventarizace. 4. Inventarizační komise předložené vybrané předměty zaeviduje pomocí elektronické čtečky Inventarizační komise též vybrané předměty prohlédne a zkontroluje, zda jsou funkční, a př duplikát štítku s čárovým kódem. 5. V odůvodněných případech (zejména těžké nebo rozměrné předměty) lze provedení kontroly než na určeném místě. 6. V odůvodněných případech (např. zahraniční cesta) lze kontrolu odložit na nejbližší vho bude vyznačeno ve zprávě o průběhu průběžné inventarizace. 7. O průběžné inventarizaci vyhotoví inventarizační komise zápis. S vybranými předměty, kt průběžné inventarizace nebyly předloženy, bude dále naloženo obdobně jako s nedohledaným m periodické inventarizaci. Čl. 2. Přechodná a závěrečná ustanovení 1. Toto opatření nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. V Praze dne 18. ledna 2016 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan