Opatření děkana č. 4/2016 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: K organizaci přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském studiu K provedení: - Účinnost: 1. dubna 2016 [zrušeno opatřením děkana č. 4/2017 [ URL "FHS-1671.html "] s účinností od 1. května 2017] ****************************************************************************************** * K organizaci přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském studiu na FHS UK ****************************************************************************************** 1. Pokud je studijní obor vypisován zároveň v prezenční a kombinované formě studia, může s přihlášku pouze na jednu z forem.  2. Testy jsou po celou dobu konání přijímacího řízení evidovány pod anonymizačním kódem. F uchazeči nepodepisují. Podpis na odevzdané práci je důvodem k vyřazení z přijímacího řízen 3. V průběhu přijímací zkoušky není dovoleno používat žádné elektronické pomůcky ani mobil Není dovoleno nahlížet do přinesené literatury vyjma tištěných slovníků v případě přijímac bakalářském studiu a tištěných jazykových slovníků v případě přijímacích zkoušek v magiste Slovníky používají uchazeči dle pokynů dozoru.  4. Délka všech částí přijímací zkoušky je vymezena formulářem. Žádné přílohy nebudou přija uchazeče, aby ve vlastním zájmu psali čitelně. 5. Uchazeči vypracovávají zadání přijímací zkoušky samostatně. 6. Každý uchazeč stvrdí převzetí testů podpisem na prezenční listině. Po ukončení přijímac podepíše na prezenční listinu a zároveň odevzdá formuláře čistopisu a veškeré ostatní mate koncept). 7. Formuláře včetně zadání je nutno proti podpisu odevzdat službě i v případě, že se uchaz od přijímací zkoušky odstoupit a rezignovat na přijímací řízení. Pokud v průběhu zkoušky o místnost zkoušky, je povinen službě odevzdat všechny papírové dokumenty (zadání, formuláře Uchazeč nesmí opustit podlaží, kde se zkouška koná. Opatření děkana FHS UK č. 2/2012 se zrušuje. Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. dubna 2016. V Praze dne 25. února 2016 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan