Opatření děkana č. 5/2015 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Pravidla tvorby a použití sociálního fondu na FHS UK K provedení: zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, v platném znění; čl. 16b p Účinnost: 30. června 2015 [zrušeno opatřením děkana č. 13/2016 [ URL "FHS-1552.html "] s účinností od 1. září 2016] ****************************************************************************************** * Pravidla tvorby a použití sociálního fondu na FHS UK ****************************************************************************************** Část. I Tvorba sociálního fondu 1) Univerzita Karlova v Praze je povinna tvořit v souladu se zákonem č. 111/1998 Sb., o vy platném znění, sociální fond (dále jen fond). 2) V souladu s čl. 16b přílohy č. 8 Statutu Univerzity Karlovy v Praze Pravidla hospodařen Karlovy v Praze, se fond na Fakultě humanitních studií (dále jen FHS) tvoří od 1. 1. 2013 objemu nákladů FHS zúčtovaných na mzdy a náhrady mezd v daném ročním účetním období. 3) Zůstatek fondu se k 31. 12. běžného roku převádí do následujícího rozpočtového roku. Část. II Používání fondu Prostředky sociálního fondu lze v souladu s čl. 16b odst. 2 písm. a), b) přílohy č. 8 Stat Karlovy v Praze použít na: • příspěvek na penzijní připojištění se státním příspěvkem a na doplňkové penzijní spoření • příspěvek na soukromé životní pojištění, • příspěvek na úroky z úvěru na bytové účely, • příspěvek na úroky z účelového úvěru na potřeby související s bytovými potřebami, • nenávratná finanční výpomoc, • příspěvek na úhradu výdajů spojených s odborným rozvojem zaměstnanců. Čl. 1 Poskytování příspěvků na penzijní připojištění se státním příspěvkem, doplňkové penzijní s životní pojištění 1) Výše příspěvku je stanovena na 1 200,- Kč měsíčně. Při souběhu životního, penzijního př doplňkového penzijního spoření u jednoho zaměstnance činí příspěvek v součtu nejvýše 1 200 2) Údaje na žádosti se ověřují dle originálu smlouvy o penzijním připojištění nebo o soukr pojištění. Příspěvek se přizná tomu zaměstnanci FHS, který splňuje níže uvedené podmínky a žádost. 3) Zaměstnanci se přizná příspěvek, jestliže: a) pracovní poměr má zaměstnance na FHS sjednán pracovní smlouvou, b) sjednaná pracovní doba zaměstnance je nejméně v rozsahu 0,5 stanoven týdenní pracovní d 20 hodin týdně), c) ke dni podání žádosti jeho pracovní poměr na FHS trvá nepřetržitě alespoň 1 rok, d) uzavřel smlouvu o penzijním připojištění, o doplňkovém penzijním spoření nebo o soukrom pojištění, která je v době podání žádosti účinná, e) na účet penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření si zaměstnanec spoř prostředků, tzn. jiných, než které poskytne zaměstnanci FHS nebo jiný zaměstnavatel. 4) Žádost o příspěvek se podává na personálním oddělení FHS, které posuzuje žádosti o přís ověřování údajů, vede evidenci poskytovaných příspěvků a provádí další úkony s tím souvise 5) Údaje, které zaměstnanec uvedl v žádosti, se ověřují dle čl. 1 odst. 3) a porovnáním s zaměstnanců. 6) Splnil-li zaměstnanec podmínky pro přiznání příspěvku, je mu poskytován nejdříve od prv následujícího po podání žádosti. Příspěvek se zaměstnanci poskytuje měsíčně při vyúčtování kalendářní měsíc, a to poukázáním přímo na příslušný účet penzijního fondu nebo pojišťovny žádosti zaměstnance. 7) V případě skončení pracovního poměru zaměstnance, kterému je příspěvek vyplácen, se pří s výjimkou dle ust. čl. 1. odst. 9) písm. g) naposledy s posledním vyúčtování mzdy. V příp pracovního poměru podle čl. 1 odst. 9) písm. g) bude zaměstnanci poskytnut poslední příspě měsíc, který předchází měsíci, v němž byl okamžitě zrušen pracovní poměr nebo v němž byla výpověď. 8) Při zdaňování požitků, tzn. příspěvků apod., se postupuje dle zákona č. 586/1992 Sb., o ve znění pozdějších předpisů. 9) Zaměstnanec FHS, kterému je přiznán a vyplácen příspěvek, ztrácí nárok na jeho vyplácen a) jeho pracovní poměr na FHS zanikl, b) změnil se druh pracovního poměru na jiný než hlavní nebo souběžný, od prvního dne násle vzniku této skutečnosti, c) sjednaný rozsah pracovní doby se změnil a neodpovídá ust. čl. 1 odst. 3 písm. b), e) pracovník není v evidenčním stavu (např. čerpá rodičovskou dovolenou, neplacené volno t kalendářní měsíc a déle, apod.), f) zanikla smlouva o penzijním připojištění, o doplňkovém penzijním spoření nebo o soukrom pojištění, g) se zaměstnancem byl okamžitě rozvázán pracovní poměr nebo mu FHS jako zaměstnavatel dal z důvodů, pro které s ním mohla okamžitě zrušit pracovní poměr nebo pro závažné porušení p vyplývající z právních předpisů vztahujících se k práci vykonávané zaměstnancem nebo pro s závažné porušování těchto povinností, h) poruší povinnosti uvedené v čl. 1 odst. 11–13. 10) Při zániku důvodů pro poskytování příspěvku má na tento příspěvek nárok každý zaměstna němž podmínky pro poskytnutí příspěvku naposledy splňoval. 11) Zaměstnanec je povinen v souladu s § 27 zák. č. 42/1994 Sb., o penzijním připojištění příspěvkem, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s § 10 zák. č. 427/2011 Sb., o doplň spoření ihned po seznámení s rozhodnutím o přiznání příspěvku na penzijní připojištění neb penzijní spoření, oznámit písemně příslušnému penzijnímu fondu nebo penzijní společnosti s zaměstnavatel poskytne příspěvek, a též jeho výši. 12) V souladu se zák. č. 37/2004 Sb., o pojistné smlouvě, v platném znění, je zaměstnanec seznámení s rozhodnutím o přiznání příspěvku povinen v souladu se smlouvou o soukromém živ zajistit veškeré nezbytné úkony. 13) Zaměstnanec je vždy povinen písemně informovat zaměstnavatele o všech údajích rozhodný poskytování příspěvku a jejich změnách, tj. zejména údajů uvedených v žádosti o poskytnutí sociálního fondu (změna penzijního fondu, změna pojišťovny, adresy fondu nebo pojišťovny, bankovní spojení a čísla účtu apod.). Změnu údajů je zaměstnanec povinen oznámit bez zbyte nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy se o daných skutečnostech dozvěděl. Za škody vzniklé nedo uvedené povinnosti odpovídá zaměstnanec, a to v plném rozsahu. Čl. 2 Příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby 1. Zaměstnanci FHS UK, a. jehož pracovní poměr vůči FHS UK trvá alespoň tři roky, b. který v běžném kalendářním roce dovrší věk nejvýše 45 let, c. jehož výše pracovního úvazku vůči FHS UK činí a nejméně tři roky činila 1,0, d. který prokáže, že v předchozím kalendářním roce zaplatil v rámci příslušného zdaňovacíh úvěru rozhodné pro stanovení základu daně podle § 15 odst. 3 a 4 zákona č. 586/1992 Sb., o ve výši nejméně 1 000 Kč, přičemž odpočet těchto úroků uplatnil zaměstnanec nebo jeho manž že bytovou potřebou se pro účely tohoto opatření rozumí výhradně bytová potřeba souvisejíc trvalým bydlením zaměstnance uvedená v § 15 odst. 3 písm. a), c) až g) a písm. h) v souvis a c) až g) tohoto zákona a e. který v běžném kalendářním roce neuplatňuje nárok na příspěvek podle tohoto článku na s jiné součásti univerzity, lze poskytnout příspěvek ze sociálního fondu ve výši 40 % uplatněného odpočtu zaplacených kalendářním roce, nejvýše však 10.000 Kč. 2. Podmínka výše pracovního úvazku v rozsahu 1,0 se nevztahuje na zaměstnance, který je dr ZP, ZTP nebo ZTP/P. 3. Absolutní hodnota maximálního limitu se stanovuje ve výši 10 000 Kč s tím, že její výše příslušný kalendářní rok upravena opatřením děkana. 4. Splnění podmínky podle odstavce 1 písm. d) se prokazuje způsobem stanoveným v § 38l ods zákona č. 586/1992 Sb. a potvrzením dokládajícím uplatnění odpočtu úroků takto: a. při první žádosti o příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby předloží zaměstnanec: ? žádost o poskytnutí příspěvku obsahující čestné prohlášení zaměstnance, že: ? předložená smlouva o úvěru je přímo spojena s jeho současným nebo budoucím bydlením, ? všechny předávané podklady jsou pravdivé a jejich jakoukoli změnu neprodleně nahlásí pos příspěvku, ? uplatnil nárok na odpočet úroků buď při ročním zúčtování daně ze mzdy v příslušné mzdové při zúčtování daně z příjmů u příslušného finančního úřadu, ? neuplatňuje v běžném kalendářním roce nárok na příspěvek podle tohoto článku na stejný ú součásti univerzity, ? smlouvu o úvěru, ? v případě koupě předmětu bytové potřeby (bytový dům, rodinný dům, rozestavěná stavba těc byt) výpis z listu vlastnictví, ? potvrzení stavební spořitelny o částce úroků zaplacených v uplynulém kalendářním roce z stavebního spoření, popř. z jiného úvěru poskytnutého stavební spořitelnou v souvislosti s stavebního spoření a snížených o státní příspěvek, nebo potvrzení banky, zahraniční banky o částce úroků zaplacených v uplynulém kalendářním roce z hypotečního úvěru popřípadě z ji poskytnutého příslušnou bankou v souvislosti s hypotečním úvěrem a snížených o státní přís b. při následných žádostech musí každoročně předložit: ? žádost o poskytnutí příspěvku, ? potvrzení stavební spořitelny o částce úroků zaplacených v uplynulém kalendářním roce z stavebního spoření, popř. z jiného úvěru poskytnutého stavební spořitelnou v souvislosti s stavebního spoření nebo potvrzení banky, zahraniční banky či její pobočky o částce úroků z uplynulém kalendářním roce z hypotečního úvěru, popřípadě z jiného úvěru poskytnutého přís souvislosti s hypotečním úvěrem a snížených o státní příspěvek. 5. Zaměstnanec může být vyzván k předložení doplňujících údajů potřebných pro přiznání pří 6. Příspěvek se v běžném kalendářním roce vyplácí jednorázově. 7. Děkan může svým opatřením stanovit, že se v daném kalendářním roce příspěvek podle této jestliže lze mít vzhledem k zůstatku a dosavadnímu čerpání sociálního fondu FHS UK za to, vyplácení ohrozilo vyplácení příspěvků podle části II. čl. 1 a 7 tohoto opatření nebo pro kalendářní rok výši příspěvku upravit. Čl. 3 Příspěvek na úroky z účelového úvěru na potřeby související s bytovými potřebami 1. Zaměstnanec FHS UK, a. jehož pracovní poměr vůči FHS UK trvá alespoň tři roky, b. který v běžném kalendářním roce dovrší věk nejvýše 45 let, c. jehož výše pracovního úvazku vůči FHS UK činí a nejméně tři roky činila 1,0, d. který prokáže, že v loňském kalendářním roce zaplatil úroky z účelového úvěru na potřeb bytovými potřebami ve výši nejméně 1 000 Kč a e. který v běžném kalendářním roce neuplatňuje nárok na příspěvek podle tohoto článku na s jiné součásti univerzity má nárok na příspěvek ze sociálního fondu ve výši 40 % zaplacených úroků z účelového úvěru 10 000 Kč v běžném kalendářním roce. Děkan však může svým opatřením stanovit, že se v dané roce příspěvek podle tohoto článku nevyplácí (viz čl. 2a odst. 8 Opatření rektora č. 26/20 hodnotu maximálního limitu. 2. Podmínka výše pracovního úvazku v rozsahu 1,0 se nevztahuje na zaměstnance, který je dr ZP, ZTP nebo ZTP/P. 3. Účelovým úvěrem se rozumí úvěr poskytnutý zaměstnanci FHS UK bankou, pobočkou zahraničn stavební spořitelnou, u kterého lze na základě smlouvy o poskytnutí úvěru doložit, že úvěr a. pořízení, výstavbu, rekonstrukci nebo modernizaci bytu či rodinného domu, včetně souvis pozemku, b. pořízení vybavení nebo zařízení domácnosti, c. úhradu za převod členských práv a povinností v družstvu, nebo za převod podílu v právni li se účastník nájemcem bytu, popřípadě bude-li mít jiné právo užívání bytu v bytovém domě domě ve vlastnictví právnické osoby, které se převod členských práv a povinností nebo přev nebo d. na vypořádání závazků mezi občany souvisejícími s bytovými potřebami. 4. Splnění podmínky podle odstavce 1 písm. d) se prokazuje takto: a. při první žádosti o příspěvek na úroky z účelového úvěru na potřeby související s bytov předloží zaměstnanec: ? žádost o poskytnutí příspěvku obsahující čestné prohlášení zaměstnance, že: ? předložená smlouva o účelovém úvěru je přímo spojena s jeho současným nebo budoucím bydl ? všechny předávané podklady jsou pravdivé a jejich jakoukoli změnu neprodleně nahlásí pos příspěvku, ? neuplatňuje v běžném kalendářním roce nárok na příspěvek podle tohoto článku na stejný ú součásti univerzity, ? smlouvu o účelovém úvěru, ? v případě koupě předmětu bytové potřeby výpis z listu vlastnictví, ? potvrzení stavební spořitelny, banky či pobočky zahraniční banky o částce úroků zaplacen kalendářním roce z účelového úvěru. b. při následných žádostech musí každoročně předložit: ? žádost o poskytnutí příspěvku, ? potvrzení stavební spořitelny, banky či pobočky zahraniční banky o částce úroků zaplacen kalendářním roce z účelového úvěru. 5. Zaměstnanec může být vyzván k předložení doplňujících údajů potřebných pro přiznání pří 6. Příspěvek se v běžném kalendářním roce vyplácí jednorázově. 7. Děkan může svým opatřením stanovit, že se v daném kalendářním roce příspěvek podle této jestliže lze mít vzhledem k zůstatku a dosavadnímu čerpání sociálního fondu FHS UK za to, vyplácení ohrozilo vyplácení příspěvků podle části II. čl. 1 a 7 tohoto opatření nebo pro kalendářní rok výši příspěvku upravit. Čl. 4 Předběžné registrace žádostí o příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby a na úroky z ú potřeby související s bytovými potřebami 1. Zaměstnanec FHS UK, který splňuje podmínky podle čl. 2 odst. 1 nebo čl. 3 odst. 1 části úmyslu požádat o příspěvek ve smyslu článku 2 nebo 3 části II. tohoto opatření, sdělí píse tajemníka fakulty do 1. 6. příslušného kalendářního roku údaje potřebné k předběžné regist úroků, které uhradil v příslušném kalendářním roce a na které uplatnil nárok na odpočet ve odst. 1 písm. d) části II. tohoto opatření nebo výši úroků, které uhradil v příslušném kal smyslu čl. 3 odst. 1 písm. d) části II. 2. Předběžná registrace je podmínkou pro možnost následně podat žádost o příspěvek v běžné roce. Čl. 5 Žádosti o poskytnutí příspěvku na úroky z úvěru na bytové potřeby a na úroky z účelového ú související s bytovými potřebami 1. Zaměstnanec, který splňuje podmínky podle čl. 2 odst. 1, čl. 3 odst. 1 a čl. 4 odst. 1 předloží personálnímu oddělení FHS v termínu do 30. 6. příslušného kalendářního roku žádos na úroky z úvěru na bytové potřeby doloženou dokumenty podle čl. 2 odst. 4 nebo čl. 3 odst žádosti o příspěvek předložené po tomto termínu nebude brán zřetel. Přiznaný příspěvek bud 7. příslušného kalendářního roku formou bezhotovostního převodu na účet zaměstnance. Čl. 6 Nenávratná finanční výpomoc Zaměstnancům FHS UK se nenávratná finanční výpomoc poskytuje za podmínek stanovených Opatř 26/2007. Čl. 7 Poskytování příspěvku na úhradu výdajů spojených s odborným rozvojem zaměstnanců 1. Zaměstnanci, jehož výše pracovního úvazku vůči FHS UK činí a nejméně jeden rok činila 1 poskytnout příspěvek na odborné kurzy, které jsou spojeny s odborným rozvojem zaměstnanců předmětem činnosti univerzity (jazykové kurzy, školení software apod.). 2. Zaměstnanci lze přispět maximálně do výše poloviny ceny kurzu, nejvýše však 5 000 Kč ro 3. aměstnanec, který splňuje podmínku podle odst. 1 tohoto článku a má v úmyslu požádat o úhradu výdajů spojených s odborným rozvojem, sdělí písemně k rukám tajemníka fakulty údaje registraci, a to název odborného kurzu a cenu kurzu, kterého se hodlá účastnit v období od sdělí nejpozději do 28. 2., a kterého se hodlá účastnit v období od 1. 7. do 31. 12. sdělí 15. 10. příslušného roku. 4. Příspěvky budou vypláceny na základě žádosti předkládané personálnímu oddělení fakulty, fakturou za příslušný kurz a vyjádřením vedoucího pracoviště. Faktura musí být vystavena n adresu fakulty („Univerzita Karlova v Praze, Fakulta humanitních studií, U Kříže 8, 158 00 v textu s uvedením jména účastníka. Faktura bude pořadateli kurzu uhrazena ve stanoveném t že následně bude vystavena zaměstnanci fakulty faktura na částku rovnající se rozdílu mezi příspěvkem fakulty. 5. O příspěvek nelze žádat zpětně. Část. III Správa fondu Finanční správu fondu vykonává ekonom fakulty. Část. IV Přechodná a závěrečná ustanovení V roce 2013 je v čl. 7 odst. 3 části II. stanoven termín první registrace na 15. 2. 2013. Tímto opatřením se zrušují Opatření děkana č. 1/2013. Toto opatření nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. V Praze dne 30. 6. 2015 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan FHS UK Přílohy Žádost o příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, ži Žádost o příspěvek na úroky z úvěru na nebytové prostory Žádost o příspěvek na úroky z účelového úvěru na bytové potřeby Žádost o příspěvek na odborné kurzy Univerzita Karlova v Praze, Fakulta humanitních studií Žádost o příspěvek zaměstnavatele na: 1) penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření 2) soukromé životní pojištění / ? Žádost o změnu výše příspěvku/ Informace o změně údajů Jméno a příjmení ................................................................................. Datum narození: ................................................................................ Pracoviště ............................................................................... Datum začátku pracovního poměru na UK FHS …............................................... Název penzijního fondu/ pojišťovny ............................................................................. / Kontaktní adresa penzijního fondu/pojišťovny.............................................. Číslo smlouvy................................................................................... Bankovní spojení, na které má zaměstnavatel zasílat příspěvek: (toto bankovní spojení Vám sdělí na pobočce penzijního fondu/ pojišťovny) .................................................... ..................................... Podpisem této žádosti prohlašuji, že souhlasím s tím, aby zaměstnavatel shromažďoval mé os účelům přiznání a poskytnutí příspěvku k penzijnímu připojištění a nakládal s nimi či je j k týmž účelům v souladu se z.č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Datum: ............................................................... podpis Důležitá upozornění: Změnu jakéhokoli z údajů jste povinen/a oznámit zaměstnavateli nejpozději do 8 dnů. Jste povinen/a oznámit penzijnímu fondu pojišťovací společnosti, že Vám bude zaměstnavatel penzijnímu připojištění nebo doplňkovému penzijnímu spoření. K žádosti doložte: Originál smlouvy o penzijním připojištění se státním příspěvkem, o doplňkovém penzijním sp soukromém životním pojištění (bude vrácena) Vyjádření personálního oddělení: splňuje od: - nesplňuje Datum: / ? nehodící se škrtněte Univerzita Karlova v Praze, Fakulta humanitních studií Žádost o příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby Jméno a příjmení ………………………………………………………. Datum narození …………………………………………………………. Pracoviště ………………………………………………………………… Datum začátku pracovního poměru na FHS UK: …………………………. Číslo účtu, na který má být příspěvek poukázán: …………………….. Požadovaná výše příspěvku ……………………………………………… Pokud část úroků uplatňuje v daňovém přiznání manželka/manžel: Jméno a příjmení manželky/la: ………………………………………… Datum narození manželky/la: ………………………………………….. Bydliště: ………………………………………………………………….. Čestné prohlášení: Tímto prohlašuji, - že předložená smlouva o úvěru je přímo spojena se současným nebo budoucím bydlením, - že všechny předávané podklady jsou pravdivé, - že v běžném kalendářním roce neuplatňuji nárok na tento příspěvek na jiné součásti univerzity, - že jsem uplatnil(a) nárok na odpočet úroků při ročním zúčtováním daně z příjmů nebo při zúčtování daně z příjmů u příslušného finančního úřadu. Podpisem této žádosti prohlašuji, že souhlasím s tím, aby zaměstnavatel shromažďoval mé osobní údaje k účelům přiznání a poskytnutí příspěvku na úroky z úvěru na bytové potřeby a nakládal s nimi či je jinak zpracovával k týmž účelům v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. osobních údajů, v platném znění. Datum ……………………………… Podpis zaměstnance …………………….. Přílohy: 1. při první žádosti o příspěvek na úroky z úvěru - smlouva o úvěru - výpis z listu vlastnictví v případě koupě předmětu bytové potřeby (bytový dům, rodinný dům, rozestavěná stavba těchto domů nebo byt) - potvrzení stavební spořitelny nebo potvrzení banky či pobočky zahraniční banky o částce v uplynulém kalendářním roce 2. při následných žádostech - potvrzení stavební spořitelny nebo potvrzení banky či pobočky zahraniční banky o částce v uplynulém kalendářním roce Vyjádření personálního oddělení: Vyjádření ekonomického oddělení s uvedením částky příspěvku: Souhlas tajemníka fakulty s výplatou příspěvku: Datum, podpis a razítko: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta humanitních studií Žádost o příspěvek na úroky z účelového úvěru na bytové potřeby Jméno a příjmení ……………………………………………………….. Datum narození …………………………………………………………. Pracoviště ………………………………………………………………… Datum začátku pracovního poměru na FHS UK: ………………………… Číslo účtu, na který má být příspěvek poukázán: ……………………. Požadovaná výše příspěvku ……………………………………………… Čestné prohlášení: Tímto prohlašuji, - že předložená smlouva o účelovém úvěru je přímo spojena se současným nebo budoucím bydle - že všechny předávané podklady jsou pravdivé a jejich jakoukoli změnu neprodleně nahlásím, - že v běžném kalendářním roce neuplatňuji nárok na tento příspěvek na jiné součásti univerzity. Podpisem této žádosti prohlašuji, že souhlasím s tím, aby zaměstnavatel shromažďoval mé osobní údaje k účelům přiznání a poskytnutí příspěvku na úroky z účelového úvěru na bytové nakládal s nimi či je jinak zpracovával k týmž účelům v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. osobních údajů, v platném znění. Datum ……………………………… Podpis zaměstnance …………………….. Přílohy: 1. při první žádosti o příspěvek na úroky z účelového úvěru - smlouvu o účelovém úvěru - výpis z listu vlastnictví v případě koupě předmětu bytové potřeby - potvrzení stavební spořitelny nebo potvrzení banky či pobočky zahraniční banky o částce v uplynulém kalendářním roce z účelového úvěru 2. při následných žádostech - potvrzení stavební spořitelny nebo potvrzení banky či pobočky zahraniční banky o částce v uplynulém kalendářním roce z účelového úvěru Vyjádření personálního oddělení: Vyjádření ekonomického oddělení s uvedením částky příspěvku: Souhlas tajemníka fakulty s výplatou příspěvku: Datum, podpis a razítko: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta humanitních studií Žádost o příspěvek na odborné kurzy Jméno a příjmení ………………………………………………………..…………………… Datum narození ………………………………………………………….…………………… Pracoviště ……………………………………………………………………………………… Datum začátku pracovního poměru na FHS UK: ………………………….……………… Číslo účtu, na který má být příspěvek poukázán: …………………….…………………… Požadovaná výše příspěvku ………………………………………………………………… Název kurzu …………………………………………………………………………………… Název a kontaktní adresa pořádající organizace …………………………………………… Datum ……………………………… Podpis zaměstnance …………………….. Vyjádření personálního oddělení: Souhlas tajemníka fakulty s výplatou příspěvku: Datum, podpis a razítko: