Příkaz děkana č. 1/2016 ****************************************************************************************** * K provedení průběžné inventarizace na Fakultě humanitních studií UK v roce 2016 ****************************************************************************************** Ve smyslu Opatření děkana č. 2/2016 [ URL "FHS-1296.html "] dávám příkaz k provedení průbě v roce 2016. Průběžná inventarizace proběhne v termínu od 1. března 2016 do 30. dubna 2016 v následujíc místech: pondělí 10–16 hod., místnost 6005 a 6006; úterý 10–16 hod., místnost 6005 a 6006. Předsedou a členem inventurní komise jmenuji: Předseda komise: Jan Vaněk Člen komise: Michaela Šindelková Seznam předmětů, jichž se inventarizace týká, je k nahlédnutí u tajemníka fakulty. Inventa komise zajistí nejdéle ke dni zahájení inventarizace rozeslání e-mailů všem odpovědným oso inventarizace týká.   Odpovědné osoby předloží uvedené předměty inventarizační komisi v časech a místech uvedený příkazu. Pokud tyto možnosti nevyhovují, kontaktuje odpovědná osoba inventarizační komisi náhradním termínu nejpozději během března. Inventarizační komise předloží zápis o provedení inventury do 15. května 2016. V Praze dne 23. února 2016 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan