Opatření děkana č. 11/2016 ****************************************************************************************** * Postup při poskytování informací podle zákona č. 106/1999 o svobodném přístupu k informa ****************************************************************************************** Tímto opatřením se konkretizuje Opatření rektora UK č. 41/2014 [ URL "http://www.cuni.cz/U dne 1. 12. 2014 o poskytování informací na UK v Praze. Obecná ustanovení tohoto opatření r pro činnost orgánů FHS UK. *========================================================================================= * Čl. 1 *========================================================================================= FHS UK poskytuje informace týkající se orgánů fakulty podle ust. § 24 zákona o vysokých šk *========================================================================================= * Čl. 2 *========================================================================================= 1. Žádost o poskytnutí informace podle zákona se podává prostřednictvím pošty na adresu Dě FHS UK, U Kříže 8, 158 00 Praha 5. Žádost je možné podat osobně v podatelně na téže adrese faxem na tel. č. 256 120 611 nebo elektronickou poštou na adresu dekanat(zavinac)fhs.cuni. "dekanat(zavinac)fhs.cuni.cz"] . 2. Ze žádosti musí být zřejmé, kterému subjektu je určena, v záhlaví bude uvedeno, že se j podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, a že se poskytnutí informace ve smyslu zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datu adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uved identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídl doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost náležitosti uvedené v p odstavce a adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona. *========================================================================================= * Čl. 3 *========================================================================================= 1. Řádně podané žádosti o poskytnutí informace vyřizují věcně příslušná oddělení fakulty. 2. Sekretariát děkana zabezpečuje evidenci záznamů o doručených žádostech a o postupu při informací. *========================================================================================= * Čl. 4 *========================================================================================= 1. Po obdržení žádosti o poskytnutí informace se provede kalkulace nákladů na poskytnutí i kalkulace se provádí v souladu se zákonem a dalšími právními předpisy a podle sazebníku, k přílohu Opatření rektora č. 41/2014 [ URL "http://www.cuni.cz/UK-6568.html"] . 2. Nepřesáhne-li odhad nákladů částku 100,- Kč, úhrada nákladů se nevyžaduje. Je-li částka Kč, vyžaduje se úhrada nákladů. 3. V případě, že FHS UK bude požadovat úhradu nákladů za poskytnutí informace, oznámí píse skutečnost spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. V oznámení bude uveden jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady vyčíslena. Poskytnutí informace je po zaplacením požadované úhrady na účet číslo 27-1842600277/0100, variabilní číslo720207. Ve uvede žadatel své jméno. *========================================================================================= * Čl. 5 *========================================================================================= 1. Toto opatření nabývá účinnosti dnem 1. 8. 2016 2. Toto opatření ruší Opatření děkana č. 15/2011 [ URL "http://fhs.cuni.cz/FHS-601.html"] 2011 v celém rozsahu. V Praze dne 29. 7. 2016 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan