Příkaz děkana č. 1/2017 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: K provedení průběžné inventarizace v roce 2017 K provedení: - Účinnost: 20. února 2017 [zrušeno opatřením děkana č. 2/2018 [ URL "FHS-1908.html "] s účinností od 1. března 2018] *========================================================================================= * K provedení průběžné inventarizace v roce 2017 *========================================================================================= Průběžná inventarizace proběhne v termínu od 6. března 2017 do 30. dubna 2017 v následujíc místech: • pondělí 10–16 hod., místnost 6005 a 6006; • úterý 10–16 hod., místnost 6005 a 6006. Předsedou a členem inventurní komise jmenuji: • Předseda komise: Jan Vaněk • Člen komise: Michaela Šindelková Seznam předmětů, jichž se inventarizace týká, je k nahlédnutí u tajemníka fakulty. Inventa komise zajistí nejdéle ke dni zahájení inventarizace rozeslání e-mailů všem odpovědným oso inventarizace týká.  Odpovědné osoby předloží uvedené předměty inventarizační komisi v časech a místech uvedený příkazu. Pokud tyto možnosti nevyhovují, kontaktuje odpovědná osoba inventarizační komisi během března se domluví na náhradním termínu. Inventarizační komise předloží zápis o provedení inventury do 15. května 2017. Tento příkaz nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. V Praze dne 20. 2. 2017 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan