Opatření děkana FHS UK č. 2/2018 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Provedení průběžné inventarizace v roce 2018 K provedení: § 29 a §30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidel pro správu 13/2017; Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlov Účinnost: 1. března 2018 [zrušeno opatřením děkana č. 6/2019 [ URL "FHS-2094.html "] s účinností od 1. března 2019] ****************************************************************************************** * Provedení průběžné inventarizace v roce 2018 ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souladu s § 29 a 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidly pro správu majetku Un čl. 11 odst. 2 Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 13/2017 a Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 2/2016 vydávám toto opatření děkana. *========================================================================================= * Čl. 2: Obecná ustanovení *========================================================================================= 1.Seznam majetku vybraného ke kontrole bude k nahlédnutí u tajemníka fakulty, a to nejpozd bezprostředně předcházejícímu počátku průběžné inventarizace. 2.Inventarizační komise zajistí rozeslání informačních e-mailů všem odpovědným osobám, jic inventarizace týká, a to nejdéle ke dni zahájení průběžné inventarizace. 3.Odpovědné osoby předloží majetek vybraný ke kontrole inventarizační komisi v časech a v uvedených v čl. 3 odst. 1. 4.V odůvodněných případech (např. těžké nebo rozměrné předměty) lze provedení kontroly doh než na určeném místě. V odůvodněných případech lze kontrolu odložit na nejbližší vhodný těchto případech má odpovědná osoba povinnost kontaktovat předsedu inventarizační komise 30. března 2018 si sjednat jiné místo nebo jiný termín kontroly přiděleného majetku. *========================================================================================= * Čl. 3: Termín a místo průběžné inventarizace *========================================================================================= 1.Průběžná inventarizace bude probíhat v termínu 12. března - 11. května 2018 včetně v nás časech a místnostech: a.každé pondělí 10.00 – 16.00, místnost 6006; b.každá středa 10.00 – 16.00, místnost 6006. *========================================================================================= * Čl. 4: Složení inventarizační komise *========================================================================================= 1.Inventarizační komisi tímto jmenuji v následujícím složení: a.Ing. Jan Vaněk – předseda komise b.Jan Černota – člen komise *========================================================================================= * Čl. 5: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. března 2018. 3.Tímto opatřením se k datu nabytí jeho účinnosti zrušuje příkaz děkana č. 1/2017. V Praze dne 3. ledna 2018 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan