Opatření děkana FHS UK č. 5/2018 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Pravidla průběhu přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském stu K provedení: zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalšíc Karlovy Účinnost: 10. května 2018 [zrušeno opatřením děkana č. 8/2019 [ URL "FHS-2146.html "] s účinností od 6. května 2019] ****************************************************************************************** * Pravidla průběhu přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském studiu na Fakultě huma Univerzity Karlovy ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souladu se zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších záko vysokých školách), Statutem Univerzity Karlovy a čl. 6 odst. 6 Řádu přijímacího řízení Uni vydávám toto opatření. *========================================================================================= * Čl. 2: Pravidla průběhu přijímací zkoušky *========================================================================================= 1.Průběh přijímací zkoušky se řídí Řádem přijímacího řízení Univerzity Karlovy. Pravidla p přijímací zkoušky jsou stanovena v souladu s čl. 6 odst. 6 uvedeného řádu. 2.Testy jsou po celou dobu konání přijímacího řízení evidovány pod anonymizačním kódem. Fo uchazeči nepodepisují. 3.Každý uchazeč stvrdí převzetí testů podpisem na prezenční listině. Po ukončení přijímací podepíše prezenční listinu a zároveň odevzdá formuláře čistopisu a veškeré ostatní mater koncept atp.). Formuláře včetně zadání je nutno proti podpisu odevzdat službě i v případ rozhodne od přijímací zkoušky odstoupit a rezignovat na přijímací řízení. 4.Pokud v průběhu zkoušky opustí uchazeč místnost zkoušky, je povinen službě odevzdat všec dokumenty (zadání, formuláře i koncepty). Uchazeč nesmí opustit budovu, ve které se zkou 5.Uchazeč vypracovává zadání přijímací zkoušky samostatně. 6.Není dovoleno nahlížet do přinesené literatury vyjma tištěných slovníků v případě přijím do bakalářského studia a tištěných jazykových slovníků v případě přijímacích zkoušek do studia. 7.V průběhu přijímací zkoušky není dovoleno používat žádné elektronické pomůcky ani mobiln 8.Porušení těchto pravidel vede k postupu dle čl. 7 odst. 2 Řádu přijímacího řízení Univer Takovým jednáním zakládá uchazeč důvod pro ukončení přijímací zkoušky nebo její části. *========================================================================================= * Čl. 3: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 10. května 2018. 3.Tímto opatřením se k datu nabytí jeho účinnosti zrušuje opatření děkana č. 4/2017. V Praze dne 10. května 2018 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan