Opatření děkana FHS UK č. 14/2018 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k prov K provedení: - Účinnost: 29. října 2018 Příloha č. 1: Pokyny k provedení inventarizace pro rok 2018 [ URL "FHS-2021.html "] ****************************************************************************************** * Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k provedení inventarizace humanitních studií Univerzity Karlovy za rok 2018 ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souvislosti s blížícím se koncem roku a povinností zaúčtovat všechny účetní operace týka 2018, vydávám tento závazný harmonogram termínů pro předložení dokladů ke zpracování. *========================================================================================= * Čl. 2: Harmonogram termínů *========================================================================================= 1.Faktury přijaté: a.faktury od dodavatelů včetně plateb do zahraničí předat ekonomickému oddělení (dále je provedení příkazu k úhradě peněžnímu ústavu do 12. 12. 2018. b.dosud proplacených „proforma“ faktur či zálohových faktur zajistit u dodavatelů zaslán daňového dokladu do 12. 12. 2018 2.Faktury vydané: a.faktury externí - předat EO do 12. 12. 2018 b.faktury interní - předat EO do 12. 12. 2018 3.Pokladna – drobné výdaje v hotovosti do 12. 12. 2018 4.Stipendia – podklady pro vyplacení stipendií předat příslušným oddělením do 12. 12. 2018 5.Podklady pro mzdovou účtárnu, tj. podklady pro likvidaci: a.náhrad za dovolenou do 14. 12. 2018 b.náhrad dávek nemocenského pojištění do 3 dnů od vzniku pracovní neschopnosti c.náhrad při ošetřování člena rodiny do 3 dnů od vzniku nároku d.dále podklady pro vyplácení odměn a základní data u eventuálně nově přijatých pracovní 2018 6.Vyúčtování dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce předat personálnímu odděl 2018. 7.Stálé provozní zálohy a mimořádné zálohy – vyúčtovat do 12. 12. 2018. V prosinci nebudou zálohy. 8.Cestovní příkazy včetně zahraničních služebních cest vyúčtovat na oddělení rozvoje do 30 9.Rozpočtové prostředky projektů – účetní doklady, týkající se projektů předat EO nejpozdě a.GA UK a SVV – 30. 11. 2018 b.GA ČR – 7. 12. 2018 c.TA ČR – 7. 12. 2018 d.AZV – 7. 12. 2018 e.CŽV, U3V – 7. 12. 2018 f.EMM – 7. 12. 2018 g.RUV – 7. 12. 2018 h.IP – 7. 12. 2018 i.UNCE – 7. 12. 2018 j.SSP – 7. 12. 2018 k.NAKI – 7. 12. 2018 l.Progres – 30. 11. 2018 m.Ostatní – 7. 12. 2018 10Provedení inventarizace pro rok 2018 – Příloha č. 1 [ URL "FHS-2021.html "] 11Za splnění úkolů a dodržení termínů tohoto opatření odpovídají: a.tajemník fakulty b.proděkan pro vědu a výzkum c.proděkan pro rozvoj d.studijní proděkani e.vedoucí modulů, kateder a pracovišť *========================================================================================= * Čl. 3: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 29. října 2018. V Praze dne 15. října 2018 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan