Opatření děkana FHS UK č. 6/2019 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Provedení průběžné inventarizace v roce 2019 K provedení: § 29 a §30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidel pro správu 13/2017; Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlov Účinnost: 1. března 2019 *========================================================================================= * Provedení průběžné inventarizace v roce 2019 *========================================================================================= *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souladu s § 29 a § 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidly pro správu majetku Karlovy; čl. 11 odst. 2 Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 1 Opatřením děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 2/2016 vydávám toto opat *========================================================================================= * Čl. 2: Obecná ustanovení *========================================================================================= 1.Seznam majetku vybraného ke kontrole bude k nahlédnutí u tajemníka fakulty, a to nejpozd bezprostředně předcházejícímu počátku průběžné inventarizace. 2.Inventarizační komise zajistí rozeslání informačních e-mailů všem odpovědným osobám, jic inventarizace týká, a to nejdéle ke dni zahájení průběžné inventarizace. 3.Odpovědné osoby předloží majetek vybraný ke kontrole inventarizační komisi v časech a v uvedených v čl. 3 odst. 1. 4.V odůvodněných případech (např. těžké nebo rozměrné předměty) lze provedení kontroly doh než na určeném místě. V odůvodněných případech lze kontrolu odložit na nejbližší vhodný těchto případech má odpovědná osoba povinnost kontaktovat předsedu inventarizační komise 29. března 2019 si sjednat jiné místo nebo jiný termín kontroly přiděleného majetku. *========================================================================================= * Čl. 3: Termín a místo průběžné inventarizace *========================================================================================= 1.Průběžná inventarizace bude probíhat v termínu 11. března - 3. května 2019 včetně v násl a místnostech: a.každé pondělí 10.00 – 16.00, místnost 6006; b.každá středa 10.00 – 16.00, místnost 6006. *========================================================================================= * Čl. 4: Složení inventarizační komise *========================================================================================= 1.Inventarizační komisi tímto jmenuji v následujícím složení: a.Ing. Jan Vaněk – předseda komise b.Jan Černota – člen komise *========================================================================================= * Čl. 5: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. března 2019. 3.Tímto opatřením se k datu nabytí jeho účinnosti zrušuje opatření děkana č. 2/2018. V Praze dne 8. února 2019 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan