Opatření děkana FHS UK č. 8/2019 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Pravidla průběhu přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském stud K provedení: čl. 6 odst. 6 Řádu přijímacího řízení pro uchazeče Univerzity Karlovy Účinnost: 6. května 2019 *========================================================================================= * Pravidla průběhu přijímacích zkoušek v bakalářském a magisterském studiu na Fakultě huma Univerzity Karlovy *========================================================================================= *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souladu se zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších záko o vysokých školách), Statutem Univerzity Karlovy a čl. 6 odst. 6 Řádu přijímacího řízení p Univerzity Karlovy vydávám toto opatření. *========================================================================================= * Čl. 2: Pravidla průběhu přijímací zkoušky *========================================================================================= 1.Průběh přijímací zkoušky se řídí Řádem přijímacího řízení pro uchazeče Univerzity Karlov průběh přijímací zkoušky jsou stanovena v souladu s čl. 6 odst. 6 uvedeného řádu. 2.Písemné testy jsou po celou dobu konání přijímacího řízení, má-li přijímací zkouška pouz evidovány pod anonymizačním kódem. Formuláře testů v tomto případě uchazeči nepodepisují 3.Každý uchazeč stvrdí registraci na přijímací zkoušku a převzetí písemných testů, obsahuj písemnou část, podpisem na prezenční listině. Po ukončení přijímací zkoušky uchazeč opět prezenční listinu. V případě, že přijímací zkouška spočívá pouze v písemném testu, při u zkoušky uchazeč zároveň odevzdá formuláře čistopisu a veškeré ostatní materiály (zadání, Formuláře včetně zadání je nutno proti podpisu odevzdat službě i v případě, že se uchaze přijímací zkoušky odstoupit a rezignovat na přijímací řízení. 4.Pokud v průběhu písemného testu opustí uchazeč místnost zkoušky, je povinen službě odevz papírové dokumenty (zadání, formuláře i koncepty). Uchazeč v průběhu písemného testu nes budovu, ve které se zkouška koná. 5.Uchazeč vypracovává zadání přijímací zkoušky samostatně. 6.Není dovoleno nahlížet do přinesené literatury vyjma tištěných slovníků v případě přijím bakalářského studia. 7.V průběhu přijímací zkoušky není dovoleno používat žádné elektronické pomůcky ani mobiln 8.Porušení těchto pravidel vede k postupu dle čl. 7 odst. 2 Řádu přijímacího řízení Univer Takovým jednáním zakládá uchazeč důvod pro ukončení přijímací zkoušky nebo její části. *========================================================================================= * Čl. 3: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 6. května 2019. 3.Tímto opatřením se k datu nabytí jeho účinnosti zrušuje opatření děkana č. 5/2018. V Praze dne 29. dubna 2019 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan