Opatření děkana FHS UK č. 17/2019 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k prov K provedení: - Účinnost: 8. října 2019 Příloha č. 1: Pokyny k provedení inventarizace pro rok 2019 [ URL "FHS-2281.html "] *========================================================================================= * Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k provedení inventarizace humanitních studií Univerzity Karlovy za rok 2019 *========================================================================================= *========================================================================================= * Čl. 1: Úvodní ustanovení *========================================================================================= V souvislosti s blížícím se koncem roku a povinností zaúčtovat všechny účetní operace týka 2019, vydávám tento závazný harmonogram termínů pro předložení dokladů ke zpracování. *========================================================================================= * Čl. 2: Harmonogram termínů *========================================================================================= 1.Faktury přijaté: a.faktury od dodavatelů včetně plateb do zahraničí předat ekonomickému oddělení (dále je provedení příkazu k úhradě peněžnímu ústavu do 11. 12. 2019; b.u dosud proplacených „proforma“ faktur či zálohových faktur zajistit u dodavatelů zasl daňového dokladu do 11. 12. 2019. 2.Faktury vydané: a.faktury externí - předat EO do 11. 12. 2019; b.faktury interní - předat EO do 11. 12. 2019. 3.Pokladna – drobné výdaje v hotovosti do 11. 12. 2019. 4.Stipendia – podklady pro vyplacení stipendií předat příslušným oddělením do 10. 12. 2019 5.Podklady pro mzdovou účtárnu, tj. podklady pro likvidaci: a.náhrad za dovolenou do 16. 12. 2019; b.náhrad dávek nemocenského pojištění do 3 dnů od vzniku pracovní neschopnosti; c.náhrad při ošetřování člena rodiny do 3 dnů od vzniku nároku; d.dále podklady pro vyplácení odměn a základní data u eventuálně nově přijatých pracovní 2019. 6.Vyúčtování dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce předat personálnímu odděl 2019. 7.Stálé provozní zálohy a mimořádné zálohy – vyúčtovat do 11. 12. 2019. V prosinci nebudou zálohy. 8.Cestovní příkazy včetně zahraničních služebních cest vyúčtovat na referátu pracovních ce 5005) do 29. 11. 2019. 9.Rozpočtové prostředky projektů – účetní doklady, týkající se projektů předat EO nejpozdě a.GA UK a SVV – 29. 11. 2019; b.GA ČR – 6. 12. 2019; c.TA ČR – 6. 12. 2019; d.AZV – 6. 12. 2019; e.CŽV, U3V – 6. 12. 2019; f.EMM – 6. 12. 2019; g.RUV – 6. 12. 2019; h.IP – 6. 12. 2019; i.UNCE – 6. 12. 2019; j.SSP – 6. 12. 2019; k.NAKI – 6. 12. 2019; l.Progres – 6. 12. 2019; m.Ostatní – 6. 12. 2019. 10Provedení inventarizace pro rok 2019 – Příloha č. 1 [ URL "FHS-2281.html "] 11Za splnění úkolů a dodržení termínů tohoto opatření odpovídají: a.tajemník fakulty b.proděkan pro vědu a výzkum c.proděkan pro rozvoj d.studijní proděkani e.vedoucí modulů, kateder a pracovišť *========================================================================================= * Čl. 3: Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 8. října 2019. V Praze dne 7. října 2019 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan