Opatření děkana FHS UK č. 4/2020 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Změna opatření děkana č. 3/2020: Pravidla pro organizaci studijních a K provedení: Zvláštní pravidla studia na UK Účinnost: 11. května 2020 [opatření je odvoláno] *========================================================================================= * Změna opatření děkana č. 3/2020: Pravidla pro organizaci studijních aktivit a provozu na humanitních studií Univerzity Karlovy *========================================================================================= ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 1: Úvodní ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ Tímto opatřením děkana č. 4/2020 se mění a doplňuje opatření děkana č. 3/2020 ze dne 30. d ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 2: Konkrétní změny a doplnění opatření děkana č. 3/2020 ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.V čl. 2 odst. 1 se mění znění písmene a) změnou části textu ve znění „za přítomnosti nej znění „za přítomnosti nejvýše 15 osob“ následovně: „a) výuka, konzultace nebo zkoušky studentů bakalářského, navazujícího magisterského neb studijního programu za přítomnosti nejvýše 15 osob;“ 2.V čl. 2 odst. 1 se mění znění písmene b) změnou části textu ve znění „za přítomnosti nej znění „za přítomnosti nejvýše 15 osob“ následovně: „b) činnost spojená zejména s realizací závěrečných prací v bakalářském, navazujícím mag doktorském studijním programu za přítomnosti nejvýše 15 osob;“ 3.V čl. 3 odst. 2 písmeno a) se místo věty „Přihlašovací údaje jsou stejné jako přihlašova údaje do CAS.“ vkládá nový text „V prvním kroku přihlášení napište svůj login (e-mail) v “čísloosoby@cuni.cz“ (neboli UKČO - najdete ho na svém průkazu UK pod fotografií nebo v budete přesměrováni na přihlašovací stránku do CAS, kde se již budete moci přihlásit svý přihlašovacími údaji.“ a druhý odstavec se tak mění následovně: „Interaktivní on-line formulář čestného prohlášení je možné vyplnit v počítači nebo v mo přihlášení. V prvním kroku přihlášení napište svůj login (e-mail) ve tvaru “čísloosoby@c UKČO - najdete ho na svém průkazu UK pod fotografií nebo v SIS). Poté budete přesměrován přihlašovací stránku do CAS, kde se již budete moci přihlásit svými obvyklými přihlašova Bez přihlášení, které je zároveň identifikací osoby, není vyplnění tohoto formuláře možn je tento typ formuláře automaticky elektronicky evidován na sekretariátu děkana. Po odvo opatření budou data skartována.“ ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 3: Závěrečná ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 11. května 2020. V Praze dne 7. května 2020 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan *========================================================================================= * ************** ÚPLNÉ ZNĚNÍ ************** *========================================================================================= ****************************************************************************************** * Opatření děkana č. 3/2020 ve znění opatření děkana č. 4/2020 (úplné znění) ****************************************************************************************** Název: Pravidla pro organizaci studijních aktivit a provozu na Fakultě human K provedení: Zvláštní pravidla studia na UK Účinnost: 30. dubna 2020 (Opatření děkana č. 3/2020 ve znění opatření děkana č. 4/2020 nabývá Přílohy: Příloha 1: Čestné prohlášení - interaktivní on-line formulář [ URL "h id=2naS4DT5hkC_CIgWogQUou24Fc6QIcRFs_wjo9vyoV9UQVYwWU9HOTFCRVNTSFhESz Příloha 1: Čestné prohlášení - PDF k tisku [ URL "FHS-2398-version1-2 Annex 1: Affidavit - interactive online form [ URL "https://forms.off id=2naS4DT5hkC_CIgWogQUou24Fc6QIcRFs_wjo9vyoV9UQkFVN1owN0UwSEJIV1pVU0 Annex 1: Affidavit - PDF for print [ URL "FHS-2398-version1-2020_03_o *========================================================================================= * Opatření děkana č. 3/2020 ve znění opatření děkana č. 4/2020 (úplné znění) *========================================================================================= *========================================================================================= * Pravidla pro organizaci studijních aktivit a provozu na Fakultě humanitních studií Unive *========================================================================================= ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 1: Úvodní ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ V souladu se zákonem č.188/2020 Sb. (viz http://www.msmt.cz/novy-zakon-o-fungovani-vysokyc dobe-pandemie [ URL "http://www.msmt.cz/novy-zakon-o-fungovani-vysokych-skol-v-dobe-pandem Zvláštními pravidly studia na Univerzitě Karlově (https://cuni.cz/UK-10446.html [ URL "htt UK-10446.html"] ) vydávám toto opatření. Mění dostupnost konzultací a dalších výukových ak přítomností vyučujících a studentů na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy (dále ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 2: Důvody pro vstup studentů do prostor užívaných fakultou ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Vstup studentů (včetně studentů zahraničních) všech ročníků bakalářského, navazujícího m doktorského studia do prostor užívaných fakultou je možný za níže uvedenými účely: a.výuka, konzultace nebo zkoušky studentů bakalářského, navazujícího magisterského nebo studijního programu za přítomnosti nejvýše 15 osob; b.činnost spojená zejména s realizací závěrečných prací v bakalářském, navazujícím magis doktorském studijním programu za přítomnosti nejvýše 15 osob; c.neodkladné studijní záležitosti, které nelze řešit distančně; d.administrativní agenda související se studijními mobilitami, kterou nelze řešit distan e.neodkladné studijní záležitosti a projekty studentů doktorských studijních programů, k distančně. 2.Vstup do prostor užívaných fakultou je adresný a cílený. Jak ohledně výukových a konzult tak ohledně administrativních záležitostí je třeba se předem domluvit na příslušném prac ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 3: Podmínky pro vstup studentů do prostor užívaných fakultou ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Vstup studentů (včetně studentů zahraničních) všech ročníků bakalářského, navazujícího m doktorského studia do do prostor užívaných fakultou je možný pouze pokud: a.je student bez akutních zdravotních potíží odpovídajících virovému infekčnímu onemocně horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.) a nemá v daném čase nařízen opatření; b.u vstupu do místnosti provede student dezinfekci rukou, přičemž dezinfekční prostředek fakulta; c.student poskytne písemné čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního období předchozích dvou týdnů (dále jen „čestné prohlášení“) při vstupu do prostor uží v daném dni. 2.Formulář čestného prohlášení je k dispozici: a.jako interaktivní on-line formulář v českém jazyce zde [ URL "https://forms.office.com ResponsePage.aspx? id=2naS4DT5hkC_CIgWogQUou24Fc6QIcRFs_wjo9vyoV9UQVYwWU9HOTFCRVNTSFhESzJaUUpaWjRKNi4u"] a v anglickém jazyce zde [ URL "https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx? id=2naS4DT5hkC_CIgWogQUou24Fc6QIcRFs_wjo9vyoV9UQkFVN1owN0UwSEJIV1pVU0o0NlMzVkFQQi4u"] on-line formulář čestného prohlášení je možné vyplnit v počítači nebo v mobilu po přih kroku přihlášení napište svůj login (e-mail) ve tvaru “čísloosoby@cuni.cz“ (neboli UKČ na svém průkazu UK pod fotografií nebo v SIS). Poté budete přesměrováni na přihlašovac CAS, kde se již budete moci přihlásit svými obvyklými přihlašovacími údaji. Bez přihlá zároveň identifikací osoby, není vyplnění tohoto formuláře možné. Po odeslání je tento automaticky elektronicky evidován na sekretariátu děkana. Po odvolání tohoto opatření skartována. b.jako formulář ve formátu PDF v češtině nebo angličtině, určený k vytištění a odevzdání podobě, ke stažení na webu zde [ URL "FHS-2398-version1-2020_03_od_priloha_1_pro_tisk. a zde [ URL "FHS-2398-version1-2020_03_od_annex_1_eng_for_print.pdf"] (anglicky). Form PDF je nutné vytisknout (pro případ, že tak neučiní student sám, budou formuláře k dis vyučujících), vyplnit a v listinné podobě odevzdat na místech určených v čl. 3 odst. 4 jednotlivých budovách). Po odevzdání je formulář v listinné podobě uložen na studijním odvolání tohoto opatření budou formuláře v listinné podobě skartovány. 3.Pro vstup do prostor užívaných fakultou vyplní student pouze jeden typ čestného prohláše výběru, tj. buď on-line formulář nebo formulář v listinné podobě. Obě varianty čestného rovnocenné. 4.Specifikace podmínek pro přístup studentů do jednotlivých prostor užívaných fakultou a i odevzdávání čestných prohlášení jsou následující: a.budova U Kříže 661/8, Praha 5 – Jinonice Každý příchozí zapíše na recepci v přízemí budovy do připravené knihy své jméno a čas odchodu. Viditelně označené nádoby s dezinfekčním prostředkem jsou umístěny na chodbě podlaží poblíž učeben. Studenti pohybující se v této budově mohou odevzdat vyplněná a podepsaná čestná prohlá podobě do schránky označené PODATELNA. Schránka je umístěna v 5. podlaží vedle dveří 5 b.budova José Martího 269/31, Praha 6 – Veleslavín Viditelně označené nádoby s dezinfekčním prostředkem jsou umístěny v každé učebně. Studenti pohybující se v této budově mohou odevzdat vyplněná a podepsaná čestná prohlá podobě do schránky označené PODATELNA. Schránka je umístěna vedle místnosti C 028. c.budova Máchova 435/5, Praha 2 – Vinohrady Viditelně označené nádoby s dezinfekčním prostředkem jsou umístěny v každé učebně. Studenti pohybující se v této budově mohou odevzdat vyplněná a podepsaná čestná prohlá podobě vyučujícímu nebo administrativnímu pracovníkovi, za kterým přišli. ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 4: Závěrečná ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 30. dubna 2020. Úplné znění opatření děkana č. 3/2020 opatření děkana č. 4/2020 nabývá účinnosti dne 11. května 2020. 3.Součástí tohoto opatření je Příloha 1: Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového onemocnění v období předchozích dvou týdnů, a to v podobě interaktivního on-line formulá PDF určeného k tisku. 4.Toto opatření je platné do odvolání. V Praze dne 30. dubna 2020 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan