Opatření děkana FHS UK č. 4/2022 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Evidence veřejných zakázek na Fakultě humanitních studií Univerzity K K provedení: zákon o zadávání veřejných zakázek; Opatřením rektora Univerzity Karl Účinnost: 14. února 2022 *========================================================================================= * Evidence veřejných zakázek na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy *========================================================================================= ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 1: Úvodní ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ Tímto opatřením děkana jsou v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a Opatřením Univerzity Karlovy č. 30/2020 Pravidel pro zadávání veřejných zakázek v rámci Univerzity K zásady k provádění průběžné jednotné evidence všech veřejných zakázek zadaných Fakultou hu Univerzity Karlovy (dále jen „fakulta“). ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 2: Evidence veřejných zakázek ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Činnosti spojené s evidencí veřejných zakázek (dále jen „VZ“) zajišťuje oddělení veřejný jen „oddělení VZ“). 2.Každý pracovník fakulty, který provádí přípravu VZ, je povinen v souladu s výše uvedeným rektora před zadáním VZ nejdříve písemně zažádat oddělení VZ o přidělení evidenčního čís „číslo VZ“) k dané zakázce a to bez ohledu na výši její předpokládané hodnoty, bez ohled zdroj financování a bez ohledu na předmět plnění VZ. 3.Bez čísla VZ přiděleného oddělením VZ nemůže pracovník fakulty VZ zadat, tj. nemůže před podpisu děkanovi, nemůže odeslat objednávku dodavateli či nemůže provést přímý nákup hra či platební kartou. 4.Pracovník fakulty zažádá o číslo VZ e-mailem na adrese verejne.zakazky(zavinac)fhs.cuni. "verejne.zakazky(zavinac)fhs.cuni.cz"] . V žádosti o číslo VZ musí pracovník uvést násle a.název VZ; b.zda jde o VZ na dodávky, o VZ na služby nebo o VZ na stavební práce; c.předpokládanou hodnotu VZ v Kč bez DPH (hodnota VZ musí být určena podle § 16 zákona o veřejných zakázek); d.finanční zdroje pro financování VZ; e.případný požadavek na specifické značení čísla dané VZ (např. u VZ v působnosti odděle nebo oddělení pro vědu a výzkum); f.jméno a příjmení, pracoviště a pracovní pozici; g.datum a podpis. 5.Přidělené číslo VZ pracovník fakulty následně uvede do záhlaví objednávky či smlouvy a z zaznamená do jím průběžně vedené dokumentace příslušné VZ. ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 3: Výjimky z evidence veřejných zakázek ------------------------------------------------------------------------------------------ Toto opatření se nevztahuje na zadávání následujících VZ: a.úklidové služby; b.ostraha objektu; c.dodávky kancelářských potřeb a doplňkového sortimentu; d.dodávky a služby objednané Knihovnou FHS UK; e.ubytovací služby spojené s pracovními cestami zaměstnanců a souvisejícím nákupem letenek pro hromadnou a městskou dopravu a nezbytným cestovním pojištěním (netýká se však zakáze prostor, jejich vybavení, občerstvení, technických, lektorských služeb a obdobných služe týkajících se dané pracovní cesty); f.služby běžného pracovněprávního, právního, účetního a daňového poradenství; g.poštovní služby, dodávky kolků a podobných cenin; h.energetické dodávky a služby (voda, plyn, elektřina, teplo); i.pracovnělékařské služby; j.nákup pohonných a provozních hmot a nezbytného provozního vybavení; k.zakázky zadávané celouniverzitním nebo centralizovaným zadáváním na Univerzitě Karlově; l.zakázky týkající se provozu budovy fakulty, které je nezbytné zadat v naléhavých případe např. při odstraňování bezprostředních následků živelních pohrom, havarijních stavů ohro bezpečnost a zabraňujících výkonu práce apod. ------------------------------------------------------------------------------------------ Čl. 4: Závěrečná ustanovení ------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. 2.Toto opatření nabývá účinnosti dne 14. února 2022. V Praze dne 1. února 2022 Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D. děkan