Průvodce zkouškovým obdobím ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** • Zkouška je setkání kolegů. Jejím cílem je prokázat, a vyučující předal vědění, které odpovídá výsledkům • Vyučující má radost z dobrých výkonů studujících a s naučil, co si osvojil. • Studující prokazuje své znalosti a vědění za podmíne resp. garant kurzu (viz SIS), neboť ručí za předání studujícího. • Vyučující i studující se připraví na situaci ověření nevznikaly pochybnosti o korektním výkonu a spravedl • Vyučující dbá na to, aby podmínky zkoušky byly pro v při zkoušce bylo zajištěno pravidlo rovných příležit • Studující i vyučující vědí, že každý člověk používá přizpůsobují se jim ve vzájemné interakci. To znamen různě, stejně jako studující reagují při zkoušce růz • Vyučující je v situaci zkoušky korektní a podpůrný. studujícího a že reakce blízké frustraci mohou přisp a zhoršení jeho výkonu. • Pro vyučujícího je obtížná emocionálně vypjatá reakc jeho pocity, ale nemůže je upřednostnit před spraved Vyučující nemůže z daných důvodů změnit své hodnocen nabídnout možnost konzultace dané látky jako vhodný studujícího odkázat na psychologickou konzultaci, kt [ URL "https://pages.pedf.cuni.cz/poradna/psychologi z Centra Carolina [ URL "https://centrumcarolina.cun kterou odkazuje Centrum Carolina [ URL "https://cent • Vyučující se v případě potřeby či komplikací může ob programu. • Studující by měl vykonávat zkoušku ve zdravotně a ps přistoupí ke zkoušce nemocný, nejedná se o porušení či vyučujícího. (Např. v případě, že by studující vy ovlivňovalo jeho studijní výkon, není možné zpětně a na tento zdravotní stav.) • O výsledku zkoušky rozhoduje vyučující. Z průběhu zk na samém závěru by mělo vyplynout, proč studující zí Studující má možnost se na to zeptat. • Vyučující i studující vědí, že lze při zkoušce neusp nastat. Nemá ale jakkoliv ovlivnit vztah studujícího • Vyučující má své konzultační hodiny, v nichž se na n zkonzultoval nejasnosti, které má. • Studující se z účasti na zkoušky vždy omlouvá včas. ****************************************************************************************** * Studující se specifickými potřebami ****************************************************************************************** • Studující se specifickými potřebami mají možnost žád které jsou definované v dokumentu funkční diagnostik • Funkční diagnostika je dokument, který vystavuje Uni studujícího. Jiné dokumenty jsou irelevantní. • Ve funkční diagnostice jsou konkrétně popsány modifi podpořit ve studiu. • Studující ani vyučující nemohou navrhovat a realizov • Pokud studující usoudí, že potřebuje jiné a další ty funkčního diagnostika [ URL "https://centrumcarolina dokument funkční diagnostika dle odborného posouzení • Studující se specifickými potřebami se může, ale nem žádostí o modifikaci. • S žádostí o modifikaci se studující obrací přímo na [ URL "FHS-2517.html#7"] . • Studující v tomto případě vyučujícímu předkládá funk seznámil s typem požadované modifikace. • Když studující osloví kontaktní osobu, jedná tato je výsledek. • O modifikaci studující žádá nejméně 7 dní před termí modifikace zajištěna. V opačném případě nelze modifi o časoprostorové zabezpečení zkoušky). • V případě, že se ze zkoušky studující, který žádal m informovat e-mailem vyučujícího, aby věděl, že modif zabezpečit. • Vyučující, pokud to neodporuje povaze zkoušky, modif spolupráci s tajemníkem studijního programu, případn • Modifikace se zpravidla mohou týkat navýšení času zk vykonání písemné zkoušky v jiné místnosti, preferenc používání specifických pomůcek, realizace zkoušky i Tento průvodce vznikl na základě zpětné vazby od studujících a vyučujících.