Inspirace pro výuku ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** • Jak se změnila aktivita a pozornost studujících v hodinách po Covidové pandemii? Zajímav pozorovnání přímo z výuky o tom přináší EdSurge Podcast v epizodě How Instuctors Are Ada in Student Disengagement [ URL "https://soundcloud.com/edsurge/how-instructors-are-adapt in-student-disengagement-encore-episode"] • Jak aktivizovat studující ve velkých kurzech? Zajímavé, vědeckými studiemi podpořené, ti studující zaujmout a aktivovat, sdílí v několika krátkých videích vyučující Harvard Univ "https://instructionalmoves.gse.harvard.edu/engaging-students"] . • Výsledky učení jsou jedním z vědeckými studiemi podložených nástrojů, jak čelit možným v plánování a organizaci výuky, ale také při výběru konkrétních metod při výuce a způsobů Připravili jsme pro vás Moodle výsledky učení na FHS [ URL "https://dl1.cuni.cz/course/v id=17075"] , ve kterém naleznete užitečné tipy, návody, ale i příklady od nás i ze zahra Pokud Moodle využijete, dejte nám zpětnou vazbu, jak se vám s ním pracovalo. Co bylo uži naopak vůbec? Co v něm zcela chybí? Napište nám na kristina.sprynarova(zavinac)fhs.cuni. "kristina.sprynarova(zavinac)fhs.cuni.cz"] nebo se vyjádřete přímo ve fóru na Moodle [ U dl1.cuni.cz/mod/forum/view.php?id=860262"] .