Příkaz děkana č. 1/2010 ****************************************************************************************** * K provedení fyzické inventury hmotného majetku UK FHS za rok 2010 ****************************************************************************************** Ve smyslu Opatření děkana č. 16/2010 – Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetníc na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze za rok 2010, Příloha č. 1 – Pokyn inventarizace pro rok 2010, který byl vydán ke dni 27. 10. 2010, dávám tímto příkaz k prov inventury hmotného majetku s těmito termíny: • zahájení fyzické inventury . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13. listopadu • ukončení fyzické inventury . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2. prosince • vyhotovení a předání zápisu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7. prosince 20 • proúčtování zjištěných rozdílů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  17. prosince 201 Pracovníci jmenovaní v ústřední inventarizační komisi, v dílčích inventarizačních komisích č. 16/2010, Příloha č. 1) a ostatní pracovníci, v jejichž přímé odpovědnosti se inventariz nachází, jsou povinni se zúčastnit prací souvisejících s prováděnou inventarizací. Zaměstnanci, kteří se budou podílet na přímém provedení inventarizace, budou před zahájení inventury proškoleni. Toto proškolení písemně potvrdí. Za bezchybné provedení inventarizace na jednotlivých pracovištích odpovídají vedoucí praco UK FHS. Organizací a zajištěním řádného průběhu fyzické inventury pověřuji tajemníka fakulty. V Praze dne 27. října 2010 doc. PhDr. Ladislav Benyovszky, CSc. děkan UK FHS