Opatření děkana č. 4/2011 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Změna opatření děkana UK FHS č. 10/2010 K provedení: - Účinnost: 13. dubna 2011 [zrušeno opatřením děkana č. 2/2012 [ URL "FHS-609.html "] s účinností od 2. ledna 2012] ****************************************************************************************** * Změna opatření děkana UK FHS č. 10/2010 ****************************************************************************************** Opatření děkana UK FHS č. 10/2010, Organizace přijímacích zkoušek na navazující magistersk pro akademický rok 2010/2011, se mění takto: 1. V názvu opatření děkana „Organizace přijímacích zkoušek na navazující magisterské studi akademický rok 2010/2011“ se vypouští slova „pro akademický rok 2010/2011“.  2. Ostatní body opatření zůstávají beze změn. Toto opatření nabývá účinností dnem podpisu. V Praze dne 13. dubna 2011                                                   doc. PhDr. Ladislav Benyovszky, CSc. děkan UK FHS Příloha opatření děkana č. 4/2011 Organizace přijímacích zkoušek na navazující magisterské studijní obory ve znění Opatření děkana UK FHS č. 10/2010 a 4/2011 1.   Testy jsou po celou dobu konání přijímacího řízení evidovány pod anonymizačním kódem. uchazeči nepodepisují. Podpis na odevzdané práci je důvodem k vyřazení z přijímacího řízen 2.   V budově není dovoleno během zkoušky používat žádné elektronické pomůcky ani mobilní dovoleno nahlížet do jiné přinesené literatury vyjma jazykových slovníků. Jazykové slovník uchazeči dle pokynů dozoru.      3.   Délka odpovědí na otázky je vymezena formulářem. Žádné přílohy nebudou přijaty. Žádám ve vlastním zájmu psali čitelně. 4.   Uchazeči vypracovávají testy samostatně. 5.   Každý uchazeč stvrdí převzetí testů podpisem na prezenční listině. Po ukončení přijím se opět podepíše na prezenční listinu a zároveň odevzdá formuláře čistopisu  a veškeré ost (koncept). 6.   Formuláře včetně zadání je nutno proti podpisu odevzdat službě i v případě, že se uch od přijímací zkoušky odstoupit a rezignovat na přijímací řízení. Pokud v průběhu zkoušky o místnost zkoušky (potřebuje na WC), je povinen službě odevzdat všechny papírové dokumenty formuláře i koncepty). Uchazeč nesmí opustit podlaží, kde se zkouška koná.