a. |
Pro jmenování Ústřední inventarizační komise (dále jen „ÚIK“) ukládám proděkanům fakulty do 1. 11. 2019 navrhnout tajemníkovi možného člena ÚIK za své pracoviště; |
b. |
vedoucím pracovišť fakulty ve spolupráci s tajemníkem ukládám jmenovat dílčí inventarizační komise včetně písemného pověření každého člena inventarizační komise do 1. 11. 2019; |
c. |
proškolení členů dílčích inventarizačních komisí včetně seznámení s plánem inventarizací do 8. 11. 2019; |
d. |
ukládám provést fyzické inventarizace k datu 29. 11. 2019; |
e. |
ukládám provést dokladové inventarizace k datu 31. 12. 2019; |
f. |
ukládám při inventarizacích se řídit plánem inventarizací:
|
Před zahájením inventarizace:
stanovit odpovědné pracovníky (viz body a) a b) výše),
seznámit odpovědné pracovníky s úkolem a cílem celé inventarizace (viz bod c) výše),
zajistit podpis prohlášení odpovědného pracovníka za inventarizovaný druh majetku.
Provádění vlastních inventarizací:
zajistit skutečné stavy,
odsouhlasit vypracované inventarizační soupisy,
porovnat zjištěný fyzický stav se stavem účetním,
provést dokladové inventarizace,
doložit evidenci pohledávek,
doložit evidenci rezerv a opravných položek
Další úkoly dílčích inventarizačních komisí:
zjistit a vyčíslit inventarizační rozdíly,
navrhnout vypořádání inventarizačních rozdílů,
vypracovat inventarizační zápis dílčích inventarizačních komisí,
předat inventarizační zápisy včetně podkladů ÚIK.
Vyhodnocení inventarizace:
zpracovat všechny zápisy dílčích inventarizačních komisí,
připravit z inventarizačních seznamů návrh na zařazení majetku do osobních karet (do 50 000 Kč), případně doporučit uzavřít dohodu na svěřené předměty (nad 50 000 Kč). Týká se předmětů, které užívá jen určený pracovník, má k dispozici uzamykatelný stůl, skříň apod., od něhož má klíč pouze on. Pokud je to nezbytné, je oprávněn svěřený předmět nosit za tímto účelem i mimo své pracoviště. Např. mobilní telefony, notebooky, fotoaparáty apod.,
předložit a projednat výsledky inventarizací, vyhodnotit návrhy závěrů dílčích inventarizačních komisí ÚIK,
vypracovat zápis ÚIK,
schválit výsledky odpovědným pracovníkem,
zúčtovat a vypořádat inventarizační rozdíl.
Termín jednotlivých kroků dle textu.
Nedílnou součástí tohoto opatření je:
A. |
formulář Jmenování ústřední inventarizační komise |
B. |
formulář Jmenování dílčí inventarizační komise dlouhodobého hmotného majetku, dlouhodobého nehmotného majetku, drobného dlouhodobého majetku a jemu podobnému majetku ve zvláštní evidenci |
C. |
formulář Jmenování dílčí inventarizační komise pohledávek (závazků z obchodního styku, bankovní úvěry, pokladní hotovost apod.) |
D. |
vzor formuláře Převod majetku |
V Praze dne 7. října 2019
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Na základě Opatření rektora č. 52/2018 Provádění inventarizací majetku a závazků na Univerzitě Karlově
j m e n u j i
ústřední inventarizační komisi v tomto složení:
Předseda: |
......................................... |
Členové: |
......................................... |
......................................... |
Termín, ke kterému se inventarizace provádí: 31. 12. 2019, tj. k termínu, ke kterému je sestavována účetní závěrka.
V Praze dne ………………………
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Na základě Opatření rektora č. 52/2018 Provádění inventarizací majetku a závazků na Univerzitě Karlově
j m e n u j i
dílčí inventarizační komisi pro inventarizaci dlouhodobého hmotného majetku, dlouhodobého nehmotného majetku, drobného dlouhodobého majetku a jemu podobnému majetku ve zvláštní evidenci v tomto složení:
Předseda: |
......................................... |
Člen: |
......................................... |
Za provedení inventarizace a dodržení ustanovení tohoto příkazu odpovídá předseda uvedené inventarizační komise. Předseda komise se musí osobně účastnit všech inventarizačních prací.
Termín, ke kterému se fyzická inventarizace provádí: 29. 11. 2019
V Praze dne ………………………
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Na základě Opatření rektora č. 52/2018 Provádění inventarizací majetku a závazků na Univerzitě Karlově
j m e n u j i
dílčí inventarizační komisi pro inventarizaci pohledávek (závazků z obchodního styku, bankovní úvěry, pokladní hotovost apod.) v tomto složení:
Předseda: |
......................................... |
Člen: |
......................................... |
Za provedení inventarizace a dodržení ustanovení tohoto příkazu odpovídá předseda uvedené inventarizační komise. Předseda komise se musí osobně účastnit všech inventarizačních prací.
Termín, ke kterému se inventarizace provádí: 31. 12. 2019, tj. k termínu, ke kterému je sestavována účetní závěrka.
V Praze dne ………………………
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Převod majetku Fakulta humanitních studií
Popis |
Počet |
Inv. číslo 1) |
Poznámka |
Původní umístění: |
2a) Přebírám do osobní správy NEBO |
||
2b) Bude trvale umístěno v: | |||
Předal (hůlkovým písmem): |
Převzal (hůlkovým písmem): | ||
Předal (datum a podpis): |
Převzal (datum a podpis): | ||
Poznámky účtárny: |
Tučně vyplněné části musí být vyplněny. Doklad si ponechá předávající, který jej do 14 dnů předá pracovníkovi odpovědnému za evidenci majetku
1) Pokud nevíte (chybí štítek) doplní účtárna
2) Nehodící se škrtněte. Při volbě 2a) – do osobní správy nevyplňujte umístění, věci vám budou připsány na osobní seznam.
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208