Opatření děkana FHS UK č. 2/2018

Název:

Provedení průběžné inventarizace v roce 2018

K provedení:

§ 29 a §30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidel pro správu majetku Univerzity Karlovy; čl. 11 odst. 2 Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 13/2017; Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 2/2016

Účinnost:

1. března 2018

[zrušeno opatřením děkana č. 6/2019 s účinností od 1. března 2019]


Provedení průběžné inventarizace v roce 2018

Čl. 1: Úvodní ustanovení

V souladu s § 29 a 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; Pravidly pro správu majetku Univerzity Karlovy; čl. 11 odst. 2 Opatření děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 13/2017 a Opatřením děkana Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy č. 2/2016 vydávám toto opatření děkana.


Čl. 2: Obecná ustanovení

  1. Seznam majetku vybraného ke kontrole bude k nahlédnutí u tajemníka fakulty, a to nejpozději ke dni bezprostředně předcházejícímu počátku průběžné inventarizace.

  2. Inventarizační komise zajistí rozeslání informačních e-mailů všem odpovědným osobám, jichž se inventarizace týká, a to nejdéle ke dni zahájení průběžné inventarizace.

  3. Odpovědné osoby předloží majetek vybraný ke kontrole inventarizační komisi v časech a v místnostech uvedených v čl. 3 odst. 1.

  4. V odůvodněných případech (např. těžké nebo rozměrné předměty) lze provedení kontroly dohodnout jinde než na určeném místě. V odůvodněných případech lze kontrolu odložit na nejbližší vhodný termín. V obou těchto případech má odpovědná osoba povinnost kontaktovat předsedu inventarizační komise a nejpozději do 30. března 2018 si sjednat jiné místo nebo jiný termín kontroly přiděleného majetku.


Čl. 3: Termín a místo průběžné inventarizace

  1. Průběžná inventarizace bude probíhat v termínu 12. března - 11. května 2018 včetně v následujících časech a místnostech:

      a. 

    každé pondělí 10.00 – 16.00, místnost 6006;

      b. 

    každá středa 10.00 – 16.00, místnost 6006.


Čl. 4: Složení inventarizační komise

  1. Inventarizační komisi tímto jmenuji v následujícím složení:

      a. 

    Ing. Jan Vaněk – předseda komise

      b. 

    Jan Černota – člen komise


Čl. 5: Závěrečná ustanovení

  1. Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu.

  2. Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. března 2018.

  3. Tímto opatřením se k datu nabytí jeho účinnosti zrušuje příkaz děkana č. 1/2017.




V Praze dne 3. ledna 2018


Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.

děkan


Poslední změna: 26. únor 2019 14:53 
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Univerzita Karlova

Fakulta humanitních studií

Pátkova 2137/5

182 00 Praha 8 - Libeň


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208

DIČ: CZ00216208

Podatelna

Všechny kontakty


Jak k nám