Název: |
Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k provedení inventarizace na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy za rok 2018 |
K provedení: |
- |
Účinnost: |
29. října 2018 |
V souvislosti s blížícím se koncem roku a povinností zaúčtovat všechny účetní operace týkající se roku 2018, vydávám tento závazný harmonogram termínů pro předložení dokladů ke zpracování.
Faktury přijaté:
a. |
faktury od dodavatelů včetně plateb do zahraničí předat ekonomickému oddělení (dále jen „EO“) k provedení příkazu k úhradě peněžnímu ústavu do 12. 12. 2018. |
b. |
dosud proplacených „proforma“ faktur či zálohových faktur zajistit u dodavatelů zaslání faktury daňového dokladu do 12. 12. 2018 |
Faktury vydané:
a. |
faktury externí - předat EO do 12. 12. 2018 |
b. |
faktury interní - předat EO do 12. 12. 2018 |
Pokladna – drobné výdaje v hotovosti do 12. 12. 2018
Stipendia – podklady pro vyplacení stipendií předat příslušným oddělením do 12. 12. 2018
Podklady pro mzdovou účtárnu, tj. podklady pro likvidaci:
a. |
náhrad za dovolenou do 14. 12. 2018 |
b. |
náhrad dávek nemocenského pojištění do 3 dnů od vzniku pracovní neschopnosti |
c. |
náhrad při ošetřování člena rodiny do 3 dnů od vzniku nároku |
d. |
dále podklady pro vyplácení odměn a základní data u eventuálně nově přijatých pracovníků do 12. 12. 2018 |
Vyúčtování dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce předat personálnímu oddělení do 12. 12. 2018.
Stálé provozní zálohy a mimořádné zálohy – vyúčtovat do 12. 12. 2018. V prosinci nebudou vypláceny žádné zálohy.
Cestovní příkazy včetně zahraničních služebních cest vyúčtovat na oddělení rozvoje do 30. 11. 2018.
Rozpočtové prostředky projektů – účetní doklady, týkající se projektů předat EO nejpozději:
a. |
GA UK a SVV – 30. 11. 2018 |
b. |
GA ČR – 7. 12. 2018 |
c. |
TA ČR – 7. 12. 2018 |
d. |
AZV – 7. 12. 2018 |
e. |
CŽV, U3V – 7. 12. 2018 |
f. |
EMM – 7. 12. 2018 |
g. |
RUV – 7. 12. 2018 |
h. |
IP – 7. 12. 2018 |
i. |
UNCE – 7. 12. 2018 |
j. |
SSP – 7. 12. 2018 |
k. |
NAKI – 7. 12. 2018 |
l. |
Progres – 30. 11. 2018 |
m. |
Ostatní – 7. 12. 2018 |
Provedení inventarizace pro rok 2018 – Příloha č. 1
Za splnění úkolů a dodržení termínů tohoto opatření odpovídají:
a. |
tajemník fakulty |
b. |
proděkan pro vědu a výzkum |
c. |
proděkan pro rozvoj |
d. |
studijní proděkani |
e. |
vedoucí modulů, kateder a pracovišť |
Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu.
Toto opatření nabývá účinnosti dne 29. října 2018.
V Praze dne 15. října 2018
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208