Opatření děkana FHS UK č. 14/2018

Název:

Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k provedení inventarizace na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy za rok 2018

K provedení:

-

Účinnost:

29. října 2018

Příloha č. 1: Pokyny k provedení inventarizace pro rok 2018


Předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací a k provedení inventarizace na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy za rok 2018

Čl. 1: Úvodní ustanovení

V souvislosti s blížícím se koncem roku a povinností zaúčtovat všechny účetní operace týkající se roku 2018, vydávám tento závazný harmonogram termínů pro předložení dokladů ke zpracování.


Čl. 2: Harmonogram termínů

  1. Faktury přijaté:

      a. 

    faktury od dodavatelů včetně plateb do zahraničí předat ekonomickému oddělení (dále jen „EO“) k provedení příkazu k úhradě peněžnímu ústavu do 12. 12. 2018.

      b. 

    dosud proplacených „proforma“ faktur či zálohových faktur zajistit u dodavatelů zaslání faktury daňového dokladu do 12. 12. 2018


  2. Faktury vydané:

      a. 

    faktury externí - předat EO do 12. 12. 2018

      b. 

    faktury interní - předat EO do 12. 12. 2018


  3. Pokladna – drobné výdaje v hotovosti do 12. 12. 2018


  4. Stipendia – podklady pro vyplacení stipendií předat příslušným oddělením do 12. 12. 2018


  5. Podklady pro mzdovou účtárnu, tj. podklady pro likvidaci:

      a. 

    náhrad za dovolenou do 14. 12. 2018

      b. 

    náhrad dávek nemocenského pojištění do 3 dnů od vzniku pracovní neschopnosti

      c. 

    náhrad při ošetřování člena rodiny do 3 dnů od vzniku nároku

      d. 

    dále podklady pro vyplácení odměn a základní data u eventuálně nově přijatých pracovníků do 12. 12. 2018


  6. Vyúčtování dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce předat personálnímu oddělení do 12. 12. 2018.


  7. Stálé provozní zálohy a mimořádné zálohy – vyúčtovat do 12. 12. 2018. V prosinci nebudou vypláceny žádné zálohy.


  8. Cestovní příkazy včetně zahraničních služebních cest vyúčtovat na oddělení rozvoje do 30. 11. 2018.


  9. Rozpočtové prostředky projektů – účetní doklady, týkající se projektů předat EO nejpozději:

      a. 

    GA UK a SVV – 30. 11. 2018

      b. 

    GA ČR – 7. 12. 2018

      c. 

    TA ČR – 7. 12. 2018

      d. 

    AZV – 7. 12. 2018

      e. 

    CŽV, U3V – 7. 12. 2018

      f. 

    EMM – 7. 12. 2018

      g. 

    RUV – 7. 12. 2018

      h. 

    IP – 7. 12. 2018

      i. 

    UNCE – 7. 12. 2018

      j. 

    SSP – 7. 12. 2018

      k. 

    NAKI – 7. 12. 2018

      l. 

    Progres – 30. 11. 2018

      m. 

    Ostatní – 7. 12. 2018


  10. Provedení inventarizace pro rok 2018Příloha č. 1


  11. Za splnění úkolů a dodržení termínů tohoto opatření odpovídají:

      a. 

    tajemník fakulty

      b. 

    proděkan pro vědu a výzkum

      c. 

    proděkan pro rozvoj

      d. 

    studijní proděkani

      e. 

    vedoucí modulů, kateder a pracovišť


Čl. 3: Závěrečná ustanovení

  1. Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu.

  2. Toto opatření nabývá účinnosti dne 29. října 2018.




V Praze dne 15. října 2018


Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.

děkan


Poslední změna: 2. listopad 2018 11:40 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Univerzita Karlova

Fakulta humanitních studií

Pátkova 2137/5

182 00 Praha 8 - Libeň


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208

DIČ: CZ00216208

Podatelna

Všechny kontakty


Jak k nám