Název: |
Evidence veřejných zakázek na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy |
K provedení: |
zákon o zadávání veřejných zakázek; Opatřením rektora Univerzity Karlovy č. 30/2020: Pravidla pro zadávání veřejných zakázek v rámci Univerzity Karlovy |
Účinnost: |
14. února 2022 |
Tímto opatřením děkana jsou v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a Opatřením rektora Univerzity Karlovy č. 30/2020 Pravidel pro zadávání veřejných zakázek v rámci Univerzity Karlovy stanoveny zásady k provádění průběžné jednotné evidence všech veřejných zakázek zadaných Fakultou humanitních studií Univerzity Karlovy (dále jen „fakulta“).
Činnosti spojené s evidencí veřejných zakázek (dále jen „VZ“) zajišťuje oddělení veřejných zakázek (dále jen „oddělení VZ“).
Každý pracovník fakulty, který provádí přípravu VZ, je povinen v souladu s výše uvedeným opatřením rektora před zadáním VZ nejdříve písemně zažádat oddělení VZ o přidělení evidenčního čísla VZ (dále jen „číslo VZ“) k dané zakázce a to bez ohledu na výši její předpokládané hodnoty, bez ohledu na převažující zdroj financování a bez ohledu na předmět plnění VZ.
Bez čísla VZ přiděleného oddělením VZ nemůže pracovník fakulty VZ zadat, tj. nemůže předložit smlouvu k podpisu děkanovi, nemůže odeslat objednávku dodavateli či nemůže provést přímý nákup hrazený v hotovosti či platební kartou.
Pracovník fakulty zažádá o číslo VZ e-mailem na adrese . V žádosti o číslo VZ musí pracovník uvést následující údaje:
a. |
název VZ; |
b. |
zda jde o VZ na dodávky, o VZ na služby nebo o VZ na stavební práce; |
c. |
předpokládanou hodnotu VZ v Kč bez DPH (hodnota VZ musí být určena podle § 16 zákona o zadávání veřejných zakázek); |
d. |
finanční zdroje pro financování VZ; |
e. |
případný požadavek na specifické značení čísla dané VZ (např. u VZ v působnosti oddělení pro rozvoj nebo oddělení pro vědu a výzkum); |
f. |
jméno a příjmení, pracoviště a pracovní pozici; |
g. |
datum a podpis. |
Přidělené číslo VZ pracovník fakulty následně uvede do záhlaví objednávky či smlouvy a zároveň jej zaznamená do jím průběžně vedené dokumentace příslušné VZ.
Toto opatření se nevztahuje na zadávání následujících VZ:
a. |
úklidové služby; |
b. |
ostraha objektu; |
c. |
dodávky kancelářských potřeb a doplňkového sortimentu; |
d. |
dodávky a služby objednané Knihovnou FHS UK; |
e. |
ubytovací služby spojené s pracovními cestami zaměstnanců a souvisejícím nákupem letenek a jízdenek pro hromadnou a městskou dopravu a nezbytným cestovním pojištěním (netýká se však zakázek na pronájmy prostor, jejich vybavení, občerstvení, technických, lektorských služeb a obdobných služeb či dodávek týkajících se dané pracovní cesty); |
f. |
služby běžného pracovněprávního, právního, účetního a daňového poradenství; |
g. |
poštovní služby, dodávky kolků a podobných cenin; |
h. |
energetické dodávky a služby (voda, plyn, elektřina, teplo); |
i. |
pracovnělékařské služby; |
j. |
nákup pohonných a provozních hmot a nezbytného provozního vybavení; |
k. |
zakázky zadávané celouniverzitním nebo centralizovaným zadáváním na Univerzitě Karlově; |
l. |
zakázky týkající se provozu budovy fakulty, které je nezbytné zadat v naléhavých případech okamžitě, např. při odstraňování bezprostředních následků živelních pohrom, havarijních stavů ohrožujících bezpečnost a zabraňujících výkonu práce apod. |
Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu.
Toto opatření nabývá účinnosti dne 14. února 2022.
V Praze dne 1. února 2022
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208