Název: |
K předkládání podkladů pro závěrečné účtování účetních operací roku 2007 |
K provedení: |
- |
Účinnost: |
30. září 2007 |
V souvislosti s blížícím se koncem roku a povinností zaúčtovat všechny účetní operace týkající se roku 2007, vydávám závazný harmonogram termínů pro předložení dokladů ke zpracování:
1) Faktury přijaté
a. |
faktury od dodavatelů včetně plateb do zahraničí předat EO k provedení příkazu k úhradě peněžnímu ústavu – do 20.12.2007 |
b. |
u zálohových faktur zajistit u dodavatelů zaslání faktury – daňového dokladu do 10.12.2007 |
2) Faktury interní - předat ekonomickému oddělení do 14.12.2007
3) Stipendia – podklady pro vyplacení stipendií předat EO do 14.12.2007
4) Podklady pro mzdovou účtárnu, tj. podklady pro likvidaci
a. |
náhrad na dovolenou |
b. |
náhrad dávek nemocenského pojištění – do 3 dnů od vzniku pracovní neschopnosti |
c. |
náhrad při ošetřování člena rodiny - do 3 dnů od vzniku nároku |
d. |
dále podklady pro vyplácení odměn a základní data u eventuelně nově přijatých pracovníků – do 14.12.2007 |
5) Vyúčtování dohod o pracovní činnosti (musí být písemná) a dohod o provedení práce včetně ústně uzavřených dohod předat personálnímu oddělení do 14.12.2007
6) Stálé provozní zálohy, mimořádné zálohy a cestovní příkazy včetně zahraničních služebních cest vyúčtovat v účtárně do 14.12.2007
7) Rozpočtové prostředky projektů – účetní doklady, týkající se projektů předat EO nejpozději:
a. |
GAUK – do 30.11.2007 |
b. |
GAČR - do 14.12.2007 |
c. |
Rozvojové programy - do 14.12.2007 |
d. |
Výzkumný záměr a specifický výzkum – do 20.12.2007 |
8) Provedení inventarizace pro rok 2007 – příloha č. 1
9) Za splnění úkolů a dodržení termínů tohoto opatření odpovídají:
a. |
proděkan pro vědu a výzkum |
b. |
tajemník fakulty |
c. |
vedoucí modulů a kateder |
Toto opatření nabývá účinnosti dnem podpisu.
V Praze dne 30.9.2007
doc. PhDr. Ladislav Benyovszky, CSc.
děkan FHS UK
Příloha č. 1 – Pokyny k provedení inventarizace pro rok 2007
a) pro jmenování Ústřední inventarizační komise (ÚIK) tajemníkem fakulty ukládám proděkanům fakulty do 12.10.2007 navrhnout tajemníkovi možného člena ÚIK za své pracoviště
b) vedoucím pracovišť fakulty ve spolupráci s tajemníkem ukládám jmenovat dílčí inventarizační komise včetně písemného pověření každého člena inventarizační komise do 12.10.2007
c) proškolení členů dílčích inventarizačních komisí včetně seznámení s plánem inventarizací do 25.10.2007
d) ukládám provést fyzické inventury k datu 30.11.2007
e) ukládám provést dokladové inventury k datu 31.12.2007
f) ukládám při inventurách se řídit plánem inventur:
Vyhlášení plánu průběhu inventarizace ke dni řádné účetní závěrky, prováděné k 31.12.2007
I. Před zahájením inventarizace
- stanovení odpovědných pracovníků
- seznámení odpovědných pracovníků s úkolem a cílem celé inventarizace
- podpis prohlášení:
Podpis prohlášení: (týká se jak fyzických, tak dokladových inventur)
Prohlašuji, že
- všechny doklady týkající se stavu a pohybu majetku byly odevzdány k zúčtování před zahájením inventur
- doklady vztahující se k inventarizovanému majetku do zahájení inventur byly vystaveny a jsou zachyceny v účetnictví nebo na podrozvahových účtech
jméno, příjmení odpovědného pracovníka za inventurovaný druh majetku, datum a podpis
II. Provádění vlastních inventur
- zajištění skutečných stavů
- vypracování inventurních soupisů
- porovnání zjištěného fyzického stavu s účetním stavem
III. Další úkoly dílčích inventarizačních komisí
- zjištění a vyčíslení inventurních rozdílů
- vypořádání inventarizačních rozdílů
- vypracování inventarizačního zápisu dílčích inventarizačních komisí
- předání inventarizačních podkladů ÚIK
IV. Vyhodnocení inventarizace
- předložení výsledků a projednání výsledků v ÚIK, vyhodnocení závěrů
- zápis ÚIK
- schválení výsledků odpovědným pracovníkem
- zúčtování inventarizačních rozdílů
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208