K provedení průběžné inventarizace na Fakultě humanitních studií UK v roce 2016
Ve smyslu Opatření děkana č. 2/2016 dávám příkaz k provedení průběžné inventarizace v roce 2016.
Průběžná inventarizace proběhne v termínu od 1. března 2016 do 30. dubna 2016 v následujících časech a místech:
pondělí 10–16 hod., místnost 6005 a 6006;
úterý 10–16 hod., místnost 6005 a 6006.
Předsedou a členem inventurní komise jmenuji:
Předseda komise: Jan Vaněk
Člen komise: Michaela Šindelková
Seznam předmětů, jichž se inventarizace týká, je k nahlédnutí u tajemníka fakulty. Inventarizační komise zajistí nejdéle ke dni zahájení inventarizace rozeslání e-mailů všem odpovědným osobám, jichž se inventarizace týká.
Odpovědné osoby předloží uvedené předměty inventarizační komisi v časech a místech uvedených v tomto příkazu. Pokud tyto možnosti nevyhovují, kontaktuje odpovědná osoba inventarizační komisi a domluví se na náhradním termínu nejpozději během března.
Inventarizační komise předloží zápis o provedení inventury do 15. května 2016.
V Praze dne 23. února 2016
Ing. arch. Mgr. Marie Pětová, Ph.D.
děkan