10 tipů pro chytřejší výuku a lepší učení z nové knihy Dr. Pooja W. Agarwal, na jejím blogu najdete spoustu další zajímavých tipů a odkazů, jak podpořit své studující v efektivnějším učení.
Cyklus přednášek Sarah Leupen (University of Maryland, Baltimore County) na různá témata moderní vysokoškolské výuky, které proběhly na LF v Plzni v roce 2017. Můžete si je pustit jako podcast v autě nebo k vaření a jsou stále aktuální!
* Co říká věda o tom, jak bychom měli učit? Uvod do Evidence Based Teachinng (Výuka založená na důkazech)
What Does the Evidence Say about How We Should Teach?
* Jak pokrýt obrovské množství obsahu?
But What About Covering My Content? / „Content Monster“
* Jak motivovat studující?
* Jak na týmové učení?
Jak se změnila aktivita a pozornost studujících v hodinách po Covidové pandemii? Zajímavé postřehy a pozorovnání přímo z výuky o tom přináší EdSurge Podcast v epizodě How Instuctors Are Adapting to a Rise in Student Disengagement
Jak aktivizovat studující ve velkých kurzech? Zajímavé, vědeckými studiemi podpořené, tipy, jak studující zaujmout a aktivovat, sdílí v několika krátkých videích vyučující Harvard University.
Výsledky učení jsou jedním z vědeckými studiemi podložených nástrojů, jak čelit možným výzvám při plánování a organizaci výuky, ale také při výběru konkrétních metod při výuce a způsobů atestace. Připravili jsme pro vás Moodle výsledky učení na FHS, ve kterém naleznete užitečné tipy, návody, ale i příklady od nás i ze zahraničí. Pokud Moodle využijete, dejte nám zpětnou vazbu, jak se vám s ním pracovalo. Co bylo užitečné? Co naopak vůbec? Co v něm zcela chybí? Napište nám na nebo se vyjádřete přímo ve fóru na Moodle.
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208