1. Chtěl(a) bych se osobně sejít s děkankou. Jak to mohu udělat?
3. Jsem studentem(kou) FHS a chtěl(a) bych na jméno děkanky podat žádost. Jak mám postupovat?
7. Jak a kde mohu jakožto zaměstnanec FHS rezervovat učebnu za účelem konání zkoušek?
9. Mohou si zaměstnanci FHS nechat vytisknout fakultní vizitky?
10. Kde bych mohl najít e-mail na zaměstnance FHS?
11. Kde se nachází úřední deska fakulty?
12. Jaké tiskárny mohou používat zaměstnanci fakulty?
13. Kde jsou k dispozici fixy na tabuli?
15. Nechal jsem v seminární místnosti svou flešku, na koho se mám obrátit?
16. Mohou studenti používat kuchyňky v budově?
17. Kde zjistím kontakt na pracovníky údržby a úklidu budovy?
19. Jak funguje oběh korespondence mezi fakultou a rektorátem?
Pokud byste se potřebovali osobně sejít s paní děkankou a probrat nějaké konkrétní záležitosti, měli byste si s ní předem domluvit shůzku, a sice nejraději e-mailem na anebo prostřednictvím sekretariátu děkanky na . V případě neohlášeného příchodu bohužel není možné zaručit, že Vás paní děkanka bude schopná přijmout.
Máte-li otázky, týkající se Vašeho studia na FHS UK, kontaktujte prosím studijní oddělení (e-mail: ). V případě, že máte závažné studijní problémy, které vyžadují individuální postup v jejich řešení, můžete též kontaktovat proděkana pro studium Mgr. Josefa Kružíka, Ph.D. (e-mail ), v případě doktorského studia proděkanku pro doktorské studium a koordinaci Ing. Janu Jeníčkovou, Ph.D. (e-mail: ), kteří řeší všechny konkrétní otázky týkající se studia na FHS UK a zastupují v dané oblasti děkanku fakulty.
V případě, že si přejete podat oficiální písemnost na jméno děkanky či na jméno jakéhokoliv dalšího zaměstnance FHS UK, můžete k tomu použít služby podatelny, která se nachází v kanceláři č. 0.20. Pro podání písemností úředního charakteru používejte prosím k tomu určenou schránku, která se nachází v nultém podlaží na stěně mezi místnostmi 0.26 a 0.27. Ve výjimečných případech je též možné osobní podání dokumentů v úředních hodinách podatelny FHS UK v kanceláři 0.20. Více informací o podatelně najdete zde.
Jste-li zaměstnancem FHS UK a potřebujete-li poslat dopis/balík úředního charakteru na příslušnou instituci či konkrétní osobě v České republice anebo v zahraničí, můžete tak učinit prostřednictvím podatelny v kanceláři 0.20. V uvedené kanceláři si můžete vybrat vhodnou obálku, do které zabalíte dokumenty k odeslání, vyplníte na obálce doručovací adresu, a takto zabalený dopis předáte pracovníkovi podatelny. Pokud je odesílaný dokument velmi důležitý, můžete též požádat pracovníka podatelny o odeslání dopisu doporučeně. Takto připravený dopis bude následně zpracován, opatřen potřebnými razítky a v nejbližším možném termínu odeslán prostřednictvím České pošty. Služba je pro zaměstnance FHS posílající korespondenci pracovního (úředního) charakteru poskytována zdarma.
Ano, pokud jste zaměstnancem FHS a chystáte se např. pozvat kolegu ze zahraniční univerzity na FHS UK, můžete na sekretariátu děkanky zažádat o rezervaci ubytování v univerzitních hotelech pro hosty UK. Sekretariát děkanky zajišťuje rezervaci ubytování dle zvýhodněných sazeb pro oficiální hosty FHS UK, a to zejména pro účastníky akcí zaměřených na vzdělávání, vědu a výzkum, pořádaných FHS, zahraniční studenty, učitele a experty v rámci meziresortní a meziuniverzitní spolupráce apod. Je možná rezervace ubytování v univerzitním hotelu v ul. Celetná, na kolejích UK a také v Rezidenci Dlouhá a Hotelu Amarilis. Více informací o rezervaci ubytování najdete zde.
Pokud jste zaměstnancem FHS a na adresu fakulty Vám přišla pošta, můžete si ji vyzvednout v jmenných poštovních schránkách, které se nacházejí v místnosti 0.27. Takový kastlík má každý zaměstnanec FHS UK, který pravidelně pobývá na fakultě (výjimku tvoří kolegové zaměstnaní na grant, kteří se na fakultě fyzicky neobjevují). Pokud se jedná o větší balík či důležitější dopis, bude automatický uskladněn na podatelně. V tomto případě budete pracovníky podatelny vyzván e-mailem či telefonicky k jeho vyzvednutí. Totéž se týká kolegů, kteří příslušnou schránku nemají (externí spolupracovníci, doktorandi apod.).
Nepravidelné rezervace poslucháren, seminárních a zasedacích místností v budově fakulty zajišťuje rozvrhářka FHS UK. Provedení rezervace je možné prostřednictvím e-mailu ; do e-mailu s požadavkem ohledně rezervace učeben je potřeba uvést zejména: a) termín a čas požadované rezervace, b) požadovanou kapacitu učebny/popř. konkrétní typ či číslo učebny. Doporučujeme posílat požadavky alespoň s dvoudenním předstihem. V opačném případě není možné zaručit, že požadavek bude včas vyřízen. Po provedení požadované rezervace veškerá data budou následně potvrzena prostřednictvím e-mailu.
Pokud se domníváte, že daná akce má nějakou souvislost s činností fakulty, můžete děkanku fakulty písemně (v listinné či e-mailové podobě: v kanceláři č. 0.18 či na e-mail ) požádat o oficiální záštitu nad touto akcí. V případě kladného vyřízení Vaší žádosti Vám pracovníci sekretariátu děkanky na základě Vašich požadavků zajistí bezplatnou rezervaci příšlušných prostor a poradí s veškerými organizačními dotazy či problémy. Takto provedená rezervace pak bude pojatá jakožto akce zaštítěna vedením fakulty, tj. fakticky jako fakultní akce.
Ano, tisk fakultních vizitek pro zaměstnance fakulty je možný, se svým požadavkem se prosím obraťte na Martinu J. Plass (kancelář 0.25, e-mail ). Tato služba (v omezeném rozsahu) je pro interní zaměstnance FHS UK poskytována zdarma.
E-mail jakéhokoliv zaměstnance FHS UK (pozor: nejedná se o externí spolupracovníky a další kolegy, kteří na FHS UK nemají pracovní smlouvu) se můžete dozvědět, když znáte alespoň jeho/její křestní jméno a příjmení - všichni zaměstnanci FHS totiž mají jediný tvar fakultního e-mailu skládající se z jmena a příjmení (např. jméno.příjmení@fhs.cuni.cz - ladislav.benyovszky@fhs.cuni.cz). Kromě této povinné e-mailové adresy mohou zaměstnanci i další spolupracovníky fakulty používat i další, soukromé e-maily. Všechny kontaktní údaje vč. e-mailu vždy najdete v aplikaci SIS (https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?KEY=Az1) či Moodle (po přihlášení se dostanete do titulu "Účastníci", kde příslušného zaměstnance snadno dohledáte).
Úřední deska FHS UK v listinné podobě se nachází v sídle fakulty, v elektronické podobě pak na webu fakulty.
Pro veškerý černobílý tisk (a také skenování) mohou zaměstnanci FHS používat tiskárny, které se nachází v 1. podlaží (místnost 1.28) a 2. podlaží (místnost 2.28). V případě potřeby kontaktujte kolegy z Oddělení informačních technologií ( ). Barevný tisk je možný v tiskárně na sekretariátu děkanky, a to pouze dle předchozí domluvy s jeho pracovníky.
Fixy na tabule jsou pro zaměstnance FHS UK k dispozici na sekretariátu děkanky v kanceláři 0.20 a v místnosti s poštovními přihrádkami 0.27.
Ke vstupu do svojí kanceláře a do seminárních místností budete potřebovat průkaz zaměstnance UK (případně jakýkoli další typ průkazu UK). Pro aktivaci průkazu a nahrání příslušných oprávnění se prosím obraťte na sekretariát děkanky (kancelář 0.20, e-mail nebo . Pokud jste externím spolupracovníkem či doktorandem fakulty (DPP, DPČ), musíte se nejdříve obrátit na vedoucího katedry/pracoviště, který zažádá sekretariát děkanky o vydání vstupní karty. Při převzetí karty budete muset podepsat protokol o převzetí, kromě toho však také budete muset složit vrátnou zálohu ve výši 200,- Kč. V případě vrácení vstupní karty se dostavte na sekretariát děkana (kancelář 0.20), kde kartu na základě podpisu protokolu o vrácení karty odevzdáte (v případě, že jste předtím složil zálohu, bude Vám tato záloha vrácena).
V případě ztráty osobních věcí v prostorách fakulty se mohou studenti a zaměstnanci FHS UK obrátit na sekretariát děkanky (místnost 0.20) anebo na recepci v 1. podlaží budovy.
Studující mohou nyní v budově fakulty využívat kuchyňku, která se nachází ve druhém podlaží (č. místnosti 2.04). K dispozici je v ní mikrovlnná trouba i rychlovarná konvice. Otevření na studentský průkaz.
Ohledně provozních záležitostí pište na e-mail , případně se můžete obrátit na Technickoprovozní oddělení.
Jmenovky před jednotlivými pracovnami aktualizuje sekretariát děkanky, který můžete kontaktovat e-mailem, telefonicky či osobně v úředních hodinách.
Oběh korespondence mezi FHS UK a RUK probíhá zpravidla 2x týdně. Oběh korespondence zajišťuje Podatelna FHS UK.
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208